REVIEW | ODOREX 24H



Als er één ding is wat ik o-zo belangrijk vind op het gebied van verzorging, dan is het wel een goede deodorant. Sweaty oksels na een lange werk- of schooldag is natuurlijk hét laatste wat we willen. Een goede deodorant is dus zeker een must. Daarom review ik vandaag de Odorex 24h roller voor jullie. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 


Het product
De deodorant ziet er heel basic uit. Geen kleuren, kreten of verdere poespas, gewoon een 'standaard' witte roller met een korte beschrijving van het product. Tegelijkertijd wordt m'n aandacht wel getrokken door het roze labeltje: 'Als beste deo getest, 8.1.' En onmiddellijk heb ik hoge verwachtingen van het product...



Bestanddelen 
Op de voorzijde van de roller staat met grote, groene cijfers aangegeven dat de deodorant 24 uur meegaat en effectief beschermd tegen transpireren. Ook bevat de roller 0% alcohol. De overige bestanddelen zijn als volgt:



Textuur en geur
Wat mij direct opviel is de grote hoeveelheid product dat na het rollen over de oksels vrijkwam. Soms heb je van die deodorant rollers waarbij je zo'n 3 à 4 keer heen en weer moet rollen om enigszins product vrij te laten komen. Maar bij de Odorex 24h is dit totaal niet het geval. Aan één heen-en-weer beweging heb je voldoende. Daarbij vond ik de deo vrij dun van textuur, waardoor het gemakkelijk en snel door m'n huid werd opgenomen. Hartstikke fijn natuurlijk, want witte vlekken onder je oksels is nou niet bepaald ideaal! 
De Odorex die ik heb getest heet 'natuurlijk & fris' en heeft dus een vrij zacht en neutraal geurtje. Zelf vind ik deodorants waarbij de geur overheersend is niet prettig. Dus zo'n natuurlijk geurtje als dat van de Odorex roller is altijd welkom bij mij! ;)



Conclusie
Ik heb de Odorex 24h roller de afgelopen twee dagen gebruikt en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de deodorant. Sterker nog, ik denk dat ik de Odorex 24h standaard in mijn 'verzorgingsroutine' zal gaan inbouwen. De deo geeft lekker veel product af, is vrij dun waardoor het gemakkelijk door de huid wordt opgenomen, heeft een fris en neutraal geurtje en je oksels blijven gedurende de hele dag fris en fruitig! De rollers (55 ml) zijn in 6 verschillende geuren vanaf 3 euro verkrijgbaar bij o.a. de Kruidvat. Als je niet zo van de deodorant rollers bent, maar meer van de spray's, geen zorgen! De Odorex 24h is namelijk ook als spray verkrijgbaar. 

Liefs,
Siham

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen