SHOPLOG | PRIMARK STADSHART



Een paar weken geleden is er een nieuwe Primark in Zoetermeer geopend. En natuurlijk moest ik ook een kijkje gaan nemen! Afgelopen zaterdag ben ik daarom samen met m'n zus naar Zoetermeer gereden om de Primark een bezoekje te brengen. Ik heb wat minder gekocht dan normaal, maar dat was puur vanwege het feit dat ik nog kort geleden al flink wat had geshopt. Benieuwd naar mijn shoplog? Lees dan snel verder!


Allereerst: wat ben ik blij dat er een Primark in Zoetermeer is geopend! De nieuwe Primark is namelijk maar 15 minuutjes van mij vandaan en dus lekker dichterbij dan het filiaal in Rotterdam. Rond een uur of 2 kwamen we aan bij het Stadshart. En wat was er een chaos vanjewelste! Nu zul je vast denken: maar het is toch áltijd druk in de Primark? Ja, weet ik, maar zo'n drukte als van afgelopen zaterdag heb ik nog nooit meegemaakt! Het leek alsof alle vrouwen in Nederland hadden besloten om naar de Primark in het Stadshart te gaan! 

Bij het binnenkomen werden m'n ogen al vrij direct aangetrokken door dit super leuke, glitter and glamour vestje. De vest is gemaakt van een heerlijk warm gebreide zwarte stof met ingehaakte gouden en bronzen pailletten en loopt aan de zijkanten rond af. De mouwen zijn wat oversized, waardoor de vest leuk casual te combineren is met bijvoorbeeld een zwarte body en een stoere spijkerbroek. Maar ook voor de feestdagen is de vest leuk te combineren! De vest kost 16 euro.


Next up is dit super schattige, snoezige, roze pakketje met vijf geprinte sokken. Dit pakketje kón ik gewoonweg niet laten liggen. Het is zo cute en roze... Gewoon zó girly! En daarbij zijn ze ook lekker warm, zo met de winter in aantocht!


Het sokkenpakketje kost 5 euro en is misschien ook leuk om aan iemand cadeau te geven!

Tot slot, een large paddle brush en handgel. Ik ben al een tijdje op zoek naar een lekkere brede paddle brush en toen ik deze zag liggen, dacht ik bij mezelf: waarom ook niet! Binnenkort staat er een review artikel van deze budgetproof borstel online! De borstel kost namelijk maar 2 euro. 



Je kent het vast wel je staat bij de kassa en ziet nog van die leuke hebbedingetjes liggen en voor je het weet grijp je alles wat je pakken kunt, voegt het bij de andere aankopen en rekent snel af. Dit had ik dus met deze handgel. Klein, handig en een leuk panterprint! En ach, het kostte me maar een euro!

Liefs,
Siham

1 opmerking: