REVIEW | BEYONCÉ HEAT MRS. CARTER WORLD SHOW (LIMITED EDITION)

 

Waar zal ik mee beginnen? M'n ellendige zoektocht van zomer 2013 naar dit geurtje? Het feit dat ik íedere medewerker in de Kruidvat, Ici Paris en andere soortgelijke winkels duizendmaal heb gevraagd naar het geurtje? En duizendmaal het antwoord 'uitverkocht' kreeg? Dat ik het geurtje nooit had geroken, maar vastberaden was om het te kopen... (ik was immers verliefd geworden op de flacon). Het feit dat ik de moed had opgegeven en zondag toevallig in de Kruidvat liep; Gouden letters kwamen mij plots tegemoet op de onderste plank van de parfumerie afdeling. Het feit dat ik emotioneel werd en dringend een tissue nodig had. Het feit dat dit vreselijk overdreven klinkt, maar toch de waarheid is? Heat The Mrs. Carter Show by Beyoncé, krijg toch wat.





Verpakking
In één woord: top. Het ademt Beyoncé tot in de fijnste vezels. Goud, blauw en zomers (het geurtje was immers in de zomer gelanceerd).


Flacon
Hier ga ik niet teveel woorden aan vuil maken, want ik vind het gewoon een mooie flacon. Ik weet niet hoe, wat, waar en waarom, maar dit geurtje heeft mij eenmaal in de macht. Als ik ernaar kijk, waan ik me op een tropisch eiland, met een wit strand en helderblauwe zee. Need I say more? 


Hoeveelheid
Dit moet ik gewoon even onder een aparte noemer vermelden: 100 mL voor slechts twee tientjes! Koopje, toch?!


Geur
Ahh... dit vind ik altijd zo'n moeilijk onderdeel. Ieder zijn eigen smaak toch? Toch maar 'es een poging wagen... Over het algemeen is het een 'floral fruity' geurtje, heerlijk voor de zomer... Winter? Hmmm... dat hangt echt van jezelf af. Ik vind het wel prima geschikt voor de winter, maar voor m'n zus bijvoorbeeld is 'ie toch echt té fruitig. De top notes zijn: roze pepper, mangosteen en acai berry. De middle notes zijn orchidee, violet en jasmijn. De base notes zijn: Australische sandalwood, vetiver en madagascar vanille. Oké, laten we eerlijk zijn, de helft van de ingrediënten zul je vast niet kennen. Maar hé, het klinkt fruitig en tropisch, of niet? Gelukkig maar, want zo ruikt het ook.



Dus...?
Een lekker tropisch en fruitig geurtje voor de fierce ladies onder ons. De limited edition flacon vind ik daarbij prachtig! Beyoncé, lanceert hiermee naar mijn mening een top geurtje. Momenteel kun je 'em nog kopen voor slechts 19.99 euro bij de Kruidvat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten