REVIEW | DIOR DE HYDRA LIFE CRÈME SORBET YEUX PRO-JEUNESSE


Een tijdje geleden kreeg ik een tester van de Dior de Hydra Life oogcrème. Een crème die de donkere kringen onder de ogen weg zou moeten toveren. Ik besloot de crème uit te testen om vervolgens te besluiten of ik de crème wel of niet zou aanschaffen. De crème is namelijk best wel prijzig, zo rond de 45 euro voor slechts 15 mL! Ik heb 'm netjes zes weken lang elke dag na het douchen onder mijn ogen ingesmeerd. Lees snel verder over mijn bevindingen!





Verpakking
Over de verpakking kan ik natuurlijk niet veel zeggen, omdat dit slechts een tester was. Op internet zocht ik naar het 'echte' doosje waarin de crème zou moeten zitten. Hieronder zien jullie een plaatje:

Bron



Zoals jullie op het plaatje kunnen zien, komen frisse blauwe tinten je tegemoet bij het zien van het potje. Een in principe simpel potje maar met super heldere kleuren. Ik had natuurlijk niets anders verwacht van Dior. Top uitstraling dus!


Ingrediënten
Hieronder een afbeelding van de ingrediënten.



Textuur
Niet alleen de verpakking ziet er fris uit, maar ook de crème voelt hartstikke fris en zelfs koel aan! Hoe bijzonder! Verder is de textuur heel zacht, creamy en dun. Dat vind ik juist wel fijn, ik houd niet zo van die dikke, vetachtige crèmes. Ook wordt de crème vrij snel door de huid geadsorbeerd en voelt m'n huid heerlijk gehydrateerd aan. 



En... werkt het?!
Het meest bijzondere aan de crème vind ik, dat op het moment dat ik de crème aanbreng, mijn huid onder m'n ogen spontaan lichtjes begint op te zwellen en tevens dus koud aanvoelt! Dit opzwellen duurt slechts een fractie van een seconde, want een paar tellen later voel je dat je huid stralend, 'uitgerust' en vooral gehydrateerd aanvoelt! Na een aantal weken merkte ik daarom ook echt verschil! De donkere kleur onder mijn ogen begon te vervagen en mijn huid herstelde zich naar mijn idee beter. Top product dus! Alleen één minpuntje: de prijs. Zoals ik dus al zei kost de crème zo rond de 45 euro (Bijenkorf), maar dan heb je ook wat. Ik ga het zelf denk ik niet aanschaffen, omdat ik niet heel erg last heb van donkere kringen onder mijn ogen (met een klein beetje concealer heb ik dat wel weggewerkt ;)). Mocht jij er wel erg last van hebben of nog op zoek zijn naar een geschikte oogcrème, dan raad ik zeker de Dior Hydra Life oogcrème aan! 

1 opmerking:

  1. Aah lijkt me geweldig eindelijk zo'n ding dat werkt maar inderdaad helaas best wel duur :( Ga ik toch liever op zoek naar een budget one!
    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu via bloglovin' (:

    BeantwoordenVerwijderen