REVIEW | L'OREAL PARIS INNOCENT PINK CARESSE 02



Lip... to the stick, it's lipstick time! En wel voor Innocent Pink van L'Oréal Paris. Tijdje geleden heb ik deze lipstick voor een paar eurootjes gekocht in een prachtige sweetheart roze kleur. Hoe oogt de kleur op m'n lippen? Creamy? Mat? Shiny? Daar komen we maar op één manier achter: revieeeeeeeeewen die handel!



Verpakking
De stick heeft een transparante, shiny omhulsel. Ik moet bekennen dat de lipstick daardoor een klein beetje cheap oogt. Het idee van L'Oréal was wel leuk, maar in praktijk oogt het dus naar mijn idee iets té.


Kleur
L-O-V-E IT... de kleur is heel mooi roze! Op het eerste gezicht zou je denken dat het een mate 'barbie' roze kleur is, maar schijn bedriegt! De kleur valt heel natuurlijk op m'n lippen met een kleine shimmer. Perfect voor een everyday look, maar ook leuk voor de feestdagen! De kleur is goed te combineren met bijvoorbeeld een wat 'heavier' ooglook in plaats van de nude-kleurige lippenstiften die vaak bij deze looks worden gecombineerd. De kleur was daarentegen wel moeilijk op de foto te krijgen. Hieronder zie je links op m'n hand een swatch:


Textuur
De lipstick is mooi creamy en glanzend. Hij is niet echt dekkend, vanwege de transparante 'touch.' Maar dat vind ik bij deze lipstick niet eens zo erg!



Conclusie
Suikerzoete, glanzende kleur, maar toch zo natuurlijk en bijna transparant op de lippen. Een verrassende lipstick die goed te combineren is met everyday looks, maar ook met wat zwaardere looks. Het is wel een dure lipstick, +/- 16 euro, maar dan heb je ook wel wat! ;)


2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi en goed uit! je hebt een leuke blog! ik ga je volgen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Marjolein!
      Je hebt ook echt een leuke blog! Ik ga je volgen x

      Verwijderen