SHOPLOG | H&M, HEMA, KRUIDVAT


Een heerlijk warm welkom aan de maand december! December, de maand van lekker warme, knusse avonden, kaarslicht, gezelligheid, sjalen, wanten en mutsen, dikke jassen, wollen vesten, pantoffels, de eerste sneeuwvlokken, de feestdagen en cadeautjes. Over cadeautjes gesproken... afgelopen weekend ben ik langs het winkelcentrum geweest om ook mezelf eens lekker te verwennen met een aantal dingetjes. In deze shoplog lees je er meer over! 



Allereerst: HEMA heeft in Rijswijk een 'make-over' gekregen en dan met name de beautyafdeling. Ik ben dan ook even wezen kijken en wát een verbetering! Fel blauw TL-licht springt je tegemoet op een prachtig wit 'beauty-eiland.' Alle producten zijn nu gemakkelijker te vinden door de overzichtelijke rangschikking. En zelf heb ik ook het idee dat de verzorgings- en make-uplijn is uitgebreid. Enthousiast dat ik ook was, ben ik wat gaan neuzen tussen alle producten. Op aanraden van Tessa4Beauty kocht ik de Today I feel dreamy floating through a field of flowers foaming showergel. De Today I feel-lijn is door HEMA onlangs gelanceerd en daarom ben ik ook zeer benieuwd naar deze showergel. De showergel kost 3,95 euro.

Verder kocht ik ook deze lime tree blossom scrub gel voor 2,10 euro. Ik was namelijk nog op zoek naar een frisse scrub en toen ik deze lemonkleurige (budgetproof!) scrub zag liggen, kon ik niet anders dan ook deze in m'n mandje te gooien. 


Het laatste item dat ik van de HEMA heb gekocht is deze grote fluffy kwast. Mijn zus zocht tussen alle kwasten naar een geschikte bufferkwast, terwijl ik minachtend riep: 'joh, die kwasten zijn altijd zo synthetisch en ruw, helemaal niet goed voor je huid.' Deels had ik gelijk, want alle kwasten met zwarte en bruine haartjes voelden ruw aan, maar geloof het of niet de witte kwasten totaal niet. Toen ik de kwast over de bovenkant van mijn hand liet gaan, voelde dat serieus zó zacht aan! Zijdezacht en totaal niet verwacht! Mijn zus en ik gooiden dan ook direct de kwasten in ons mandje. En natuurlijk: z.s.m. een review op de site! 




De kwast kost 4 euro.

Tweede stop: Kruidvat! En ik had nog geeneens één stap in de Kruidvat gezet of er verscheen een enorme glimlach op mijn gezet: Vaseline spray & go body moisturiser in Aloë Vera! Deze bodyspray is al een tijdje in de winkels verkrijgbaar, maar ik kon het gewoon nergens vinden in Rijswijk. Je snapt natuurlijk dan ook dat ik dolle enthousiast was bij het zien van deze groene spuitbus! 


De spray kost 6,95 euro. 

Ook kocht ik van MaxFactor een lipstick, namelijk de bewitching coral 827. Ook deze zal ik spoedig gaan reviewen voor de site. Ahh wat ben ik toch verliefd op de gouden flacon, just love it! De lipstick was mijn duurste aankoop van alles, namelijk 14,99 euro, maar dan heb je ook wat! ;)



Op de foto oogt de lipstick een beetje roodachtige, maar dat is 'ie totaal niet. De kleur is heel mooi opvallend koraalkleurig, precies de kleur die ik nog niet had!

Van GOSH kocht ik de intense eyeliner pen 01 black. De eyeliners van GOSH waren in de uitverkoop en daarom kostte deze pen me slechts 5 euro! Ik heb nog niet eerder zo'n soort eyeliner geprobeerd, dus ben zeker benieuwd naar het effect!


Last but not least, H&M. Zoals ik al zei, december is dé maand van sjalen, mutsen en wanten. En als je mij een beetje kent, weet je dat ik gek ben op alles wat glimt en glittert. Dus toen ik deze heerlijk warme, dikke, glitterende circle scarf voor 12,95 euro in de H&M zag liggen, was mijn hart direct gestolen! 



1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je de douchegel door mijn review heb gekocht :)
    Je heb voor de rest leuke spulletjes gekocht.

    Ik volg je nu terug, Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen