UPDATE #1 | DECEMBER

VAKANTIE. Na een aantal maanden school te hebben gehad, is het nu toch eindelijk heerlijk kerstvakantie. De dagen zijn voorbij gevlogen. Het lijkt alsof het nog gisteren was dat ik mijn tassen aan het in pakken was om vervolgens het vliegtuig in te stappen naar het warme Marokko. Maar helaas, aan alles komt een einde en zo ook aan zon, zee en Marokkaanse stranden. Alhoewel, de maand december heeft ook zijn charme! Teenslippers inruilen voor UGGs doet ook geen kwaad, moet ik bekennen. Knusse avonden met kaarslicht. Wanten, mutsen, sjaalen en nog een aantal lagen kledij heeft ook eigenlijk wel wat. De winter steelt zo langzaamaan mijn hart...

UITSLAPEN. Heerlijk. Even geen wekker om 06:45 uur. (Eigenlijk versliep ik me de laatste paar weken en ging de wekker niet? Of hoorde ik hem niet? Of wílde ik hem niet horen? Don't know... maar ik werd in ieder geval pas 07:20 uur wakker om vervolgens alles in sneltreinvaart te moeten te doen en believe me dat was geen pretje). Elke ochtend op de fiets vloekte ik voor het feit dat ik naar school moest. Voor het feit dat het VWO zes jaar duurt. Voor het feit dat ik door de lange schooldagen geen zonlicht zag. Voor het feit dat ik natuurkundeles had die dag. Voor het feit dat ik 45764530 tussenuren had die dag. Voor het feit dat ik in Delft op school zit. Om vervolgens op school aan te komen en te lachen, gieren en brullen met m'n vriendinnen in de pauzes en in de 45764530 tussenuren. En op de terugweg naar huis te bedenken hoe blij ik eigenlijk wel niet ben met m'n leven! Ontzettende zeurkous die ik ook ben! Nog 156 dagen en dan zit de middelbare school er ook weer op... Aan de ene kant blij: eindelijk doen wat ik wil en wanneer ik dat wil. Aan de andere kant: gek gevoel, want ik ga het toch wel een ietsjepietsje klein beetje missen...

FEEST. December is ook de maand van de feestdagen. Lichtjes, glitters, kaarslicht, gezelligheid, familie, kortom feest! Kortom: vrolijkheid op z'n max. 

JAAR 2014. Wat is 2013 in een oogwenk voorbij gegaan. Mijn hoogtepunten? Het huwelijk van mijn broer en zijn vrouw, de geboorte van mijn nichtje a.k.a. ultieme schattigheid, het oprichten van Moda Fortuna, mijn trip naar Marrakech en nog meer gezellige, prachtige dagen waar ik dankbaar voor ben. Wat verwacht ik van 2014? Ik hoop dat 2014 het jaar wordt, waarin ik zal slagen voor het Gymnasium. Ik hoop dat 2014 het jaar wordt, waarin ik wordt toegelaten tot mijn droomstudie. Ik hoop dat 2014 een jaar wordt, waarin ik mezelf nog meer kan ontplooien, maar vooral dat 2014 een jaar wordt zoals alle voorgaande jaren met heel veel gezelligheid en liefde! Peace!

MODA FORTUNA. Ik voel me heeeeeuuuuuul errrúúúúúúghhh schuldig! Té weinig blogposts! En ik kan jullie natuurlijk niet zonder leesvoer laten zitten... Hoe? Wat? Waarom? Cliché, maar ik heb het ongelooflijk druk gehad de afgelopen weken en ik ben bang dat ik de weken na de vakantie alleen maar drukker zal krijgen met school. Afronden. Inleveren. Klaarstomen. Een typisch examenjaar. Ik ben natuurlijk niet als een zombie alleen met school bezig, maar het kleine beetje vrije tijd dat ik heb, besteed ik aan flims kijken, dingetjes doen met vriendinnen en dergelijke. FOUT. Maar daar komt verandering in hoor! Ik ga m'n best doen! Ik houd immers van schrijven, beauty, verzorging en al dat andere gekkigheid...!

Een hele liefdevolle, gezellige, heerlijke vakantie toegewenst!

Fijne feestdagen en natuurlijk alvast een... GELUKKIG 2014!

Love,
S. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten