IN THIS NEW YEAR...

 Bron
Bron
Een weekje 2014 is alweer achter de rug... Nieuw jaar, nieuwe kansen en natuurlijk - hoe cliché ook - de voornemens. Ik merkte wel dat ik er dit jaar langer over moest nadenken. Ik wilde namelijk een haalbaar lijstje opstellen met belangrijke punten in verwerkt. En dat vond ik eigenlijk best lastig... totdat Tiffany & co het bovenstaand plaatje op internet postte. En eigenlijk vatte dit alles samen! 

Vier woorden, maar o-zo belangrijk voornemen voor mij: 'Someone will finally graduate' Jullie weten inmiddels hoe hard ik hiernaar streef. Slagen, een hoofdstuk in mijn leven afsluiten en een nieuwe tegemoet gaan. Nieuwe mensen, nieuwe omgeving... eigenlijk een beetje opnieuw beginnen. Mijn passies en ambities volgen en dromen verwezenlijken. Een wil hebben, moed tonen en realiseren, dé belangrijkste ingrediënten voor welk levensdoel dan ook! Alles wat nieuw of onbekend is, lijkt in het begin 'eng' of moeilijk. Misschien is het zelfs díe ene stap, die aller-allereerste stap die nog wel het moeilijkste is van allemaal. Elk avontuur begint daarentegen met die ene stap en zodra je die hebt overwonnen zal je er komen, hoe dan ook. Mijn credo: durven, doen en doorzetten!

'Someone will fall in love,' de eerste sneeuwvlokken van 2014, dat ene colbertje van de ZARA, het nieuwe hondje van de buurvrouw, die jongen achterin de klas, dat heerlijke chocolade ijsje van de zonvakantie in Milaan... kortom: we will all fall in love with something this year! 

Verder wil ik er zelf nog aan toevoegen: 'Someone will be happy.' Gelukkig zijn. Plezier hebben in wat je doet en volop genieten van het leven. The key of life. 

Liefs,
S.

4 opmerkingen:

  1. Leuk, positief stukje, ik kan alleen het plaatje niet zien... ):

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Kan je het nu wel zien?

      Liefs, S.

      Verwijderen
  2. Wat enorm mooi geschreven :). Ik herken mezelf heel erg in wat je zegt over slagen. Oh wat keek ik er naar uit om mijn middelbare school af te sluiten en te gaan studeren!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen