NEW IN | SIERADENREKJE



Soms loop je in de winkel zonder dat je de intentie had om iets te kopen en dan vind je toch iets leuks. Nou dit had ik dus een paar daagjes terug, toen ik dit toffe sieradenrekje in de Action vond! Ja, zeker een budgetproof leuk hebbedingetje om jouw sieraden in te laten pronken! Benieuwd? Lees dan verder!


Het sieradenrekje is hartvormig en wit van kleur. Aan de bovenkant bestaat het uit veertien haken aan elke zijde om je kettingen of armbandjes op te laten hangen. Rechtsonderin bestaat uit een balkje om jouw favoriete oorbellen in te laten hangen. Kortom, genoeg plek om jouw bling te laten shinen! 


Voor de wat langere kettingen is het daarentegen wel lastig, omdat je ze niet volledig op zou kunnen laten hangen. Maar je kunt dit oplossen door het sieradenrekje op een kast te plaatsen, zodanig dat de lange kettingen over het kastje vallen. 




En aan de onderkant is ook een superhandig mandje bevestigd om nog dingetjes die je niet kunt ophangen op te bergen! 


Als voorbeeld heb ik het rekje ook volgehangen met enkele sieraden van mij. Ondanks dat ik dit even snel heb gedaan, vind ik dat toch super leuk oogt! Leuker dan gewoon opbergen in een kistje, toch? :) De sieraden die jullie hieronder zien afgebeeld komen uit verschillende winkels, o.a. Swarovski, Bijou Brigitte, Zinzi, WE en Primark. 









Bij Action dus te koop voor 1,89 euro, koopje, leuk en super stylish voor op je kamer!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen