OPGEMAAKT! | JANUARI 2014


Het is alweer de 28ste van januari, wat gaat het toch allemaal weer snel. En zo ook met een aantal van mijn beautyproducten. Ik heb geen make-up producten opgemaakt, maar die maak ik eigenlijk niet zo heel snel op. Je kent vast wel die dagen van 'even snel mascara, lippenbalsem, kam door het haar en klaar'-dagen. Nou, door al dat toetsweek gestress, passeerden een heleboel van zulke dagen de revue.. haha. Maar dat even terzijde, lees je mee?




<3 Dove Go Fresh douchegel: Pruim & Japanse kersenbloesem




<3 Dove Go Fresh douchegel: Blauwe vijg & Oranjebloesem 




Ik ben gewoon dól op de Dove Go Fresh douchegels, gewoon een té heerlijke geur! Vooral blauwe vijg en Japanse kersenbloesem hebben mijn hart gestolen. De Dove douchegels zitten dan ook standaard in mijn 'beautyritueel.' Ben je dus nog op zoek naar een lekkere douchegel, neem dan vooral een kijkje in het Dove Go Fresh assortiment!

<3 Victoria Secret hydraterende body lotion: Pure seduction 


Oké, ik moet gewoon bijna huilen... Mijn Victoria Secret body lotion is op!!!!! NEE! Daar gaat m'n leven.. :( (En zoals je weet kun je de Victoria Secret beautyproducten niet in Nederland kopen, again one big bummer!) Een jaar terug had ik een super cute pakketje gekregen van Victoria Secret uit Curacao, 'Pure Seduction' genaamd. En wat een heeeerlijke geur! Zó rijk aan tropische geuren, fruitig, maar niet te sterk, gewoon precies goed! In het pakketje zat een bodyscrub, bodysplash en dus een body lotion. Nou, de bodysplash gebruikte ik serieus élke dag met het gevolg dat ik na een maand of twee al gedag mocht zeggen tegen de heerlijke tropische geuren. Dus was de bodyscrub aan de beurt, maar die maakte ik ook binnen no time op en als laatste bleef dus deze heerlijke bodylotion over. En. Die. Is. Nu. Ook. Op. *Huilen* Ik ga maar 'es op internet neuzen, wie weet kan ik hem online bestellen, want ik ben bang dat ik niet zonder deze heerlijke bodylotion kan. Mocht je zelf naar Amerika, Curacao of dergelijk gaan, waar ze Victoria S. producten verkopen, overweeg dan ZEKER om Pure Seduction te halen! Het is het serieus elke cent waard!

<3 Nivea handcrème: Pure & natural argan oil

Zo in de winter vind ik het wel fijn om een handcrème in mijn tas te hebben, deze van Nivea is heerlijk. Oké, dit is heel erg, maar ik vond de handcrème gewoon lekker ruiken dus had ik hem gehaald en ik kom er nu pas achter dat er argan olie in zit. Alleen maar beter natuurlijk, haha! 

<3 Dióra Professional: Keratherapy moisture conditioner

Paar weken terug kreeg ik wederom een leuk pakketje en dit keer vol met haarproducten van het kappersmerk Dióra Professional. Ik ben direct de producten gaan testen, en ja hoor ik was op slag verliefd op de moisture conditioner. Na het aanbrengen van deze conditioner voelt mijn haar zijdezacht aan. Bovendien zijn je klitten als sneeuw voor de zon verdwenen. Kortom, ge-wel-dig product! De voedende oliën en het feit dat er pure keratine in zit vind ik werkelijk top! Mocht je nieuwsgierig zijn, kijk dan vooral eens op de site www.hairmoso.nl voor dit product, maar ook voor andere producten uit de Keratherapy lijn.

<3 Hema foaming shower gel: Today I feel dreamy floating through a field of flowers

Dit product maakt mij echter niet blij. Ik heb het dan ook niet opgemaakt, maar ik ben het ook zeker niet van plan. Toen Rituals met de ge-wel-dig ruikende, schuimende foaming gels kwam, wilde ik het liefst alle soorten kleuren en geuren kopen, maar dat is natuurlijk wel ietsjepietje aan de prijzige kant. Ik hoorde daarentegen dat Hema goedkope dupe's verkocht, dus heb ik de eerste de beste bus in mijn mandje gegooid en afgerekend. Maar schijn bedriegt, want naar mijn mening schuimt de gel absoluut té weinig om een foaming gel genoemd te mogen worden en daarbij vind ik de geur té parfum-isch. Logisch, want de foaming gels van Hema zijn op basis van de geurtjes Today I Feel... gemaakt, maar toch. 





<3 Odorex 24hNatuurlijk fris

<3 Garnier Skin Naturals: PureActive 3 in 1

Beide producten hierboven, staan net als de Dove douchegel standaard in mijn verzorgingsroutine. Wederom topproducten! De Garnier PureActive bevat salicylzuur, wat ervoor zorgt dat je huid - zoals dat met een duur woord wordt genoemd - wordt ge-exfoliërd. Oftewel het verwijderd dode huidcellen, reinigt de huid en laat je huid stralend en heerlijk fris achter! 

Nou dit waren ze dan! Mocht je toevallig weten waar de Victora S. beautyproducten online te bestellen zijn, let me know! ;-)

Liefs,
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten