NEW IN | TAS VAN PULL & BEAR



Jeej, wat ben ik toch super blij met mijn nieuwe tas! Afgelopen zondag bij de Pull & Bear gekocht voor twee tientjes! Zo blij ermee! Precies wat ik zocht: zwart, simpel met een twist! Groot genoeg om al mijn spulletjes in kwijt te kunnen, maar ook weer niet zó groot, dat het niet meer mooi oogt. En de aztec details erop, just love it! Kijken jullie mee naar mijn nieuwe aanwinst? :)




Op deze foto zien jullie de aztec print wat duidelijker. Het is niet alleen op het leer gedrukt, maar het geeft ook echt reliëf op de tas. Dus als je met je hand eroverheen strijkt voel je de details. Wauw, love it! :)




De binnenkant is koperkleurig van suède materiaal. Zo waanzinnig zacht, hihi.




Nog een detail op de tas: bij de handvatten gevlochten elementen. Wederom, love it!!

De tas is voor 20 euro te koop bij de Pull & Bear, mocht je hem ook willen scooren! ;-)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten