UPDATE #3 | FEBRUARI

Nog minder dan een week en dan is het voorjaarsvakantie! Poehee, ben helemaal gesloopt! Afgelopen weken waren enorm druk. Dacht je lekker klaar te zijn met de tweede examenweek, stonden duizenden verslagen, opdrachten en dergelijke nog op me te wachten. Ehh.. hallo, ooit gehoord van rust? Nope! Dat komt niet in het woordenboek van docenten voor. We gaan gezellig van stressfeest 1 door naar stressfeest 2, met als klap op de vuurpijl het eindexamen in mei! Maar ik wijk weer af, bijna vakantie dus. Nog een paar dagen en dan kan ik weer even m'n rust pakken. Nou, nou, nou rust? Laten we het houden op: niet naar school hoeven te gaan maar wel ellendig veel dingen te moeten doen voor school. Geweldig! :) Maar we gaan weer updaten, girls! Lees je mee?


ZOMER. Ik. Ben. De. Winter. Zat. Het liefst spring ik direct (random) een vliegtuig in om naar een tropisch land ver weg van hier te reizen. Flipflops, zonnestralen op mijn huid, palmbomen... oké, ik stop want ik krijg spontaan zomerkriebels, terwijl het weer hier niet echt meewerkt. Vooral vandaag heb ik het stervenskoud, oh wee als het gaat sneeuwen, dan vertrek ik echt, hoor haha!

MOVIES. Oh ik heb nog een hoop films die ik wil zien binnenkort. Allereerst Winter's tale, de eerste keer dat ik de trailer op televisie zag, was ik al meteen verkocht. En telkens weer als ik de trailer bekijk, krijg ik zo'n Titanic-feeling. Kortom, ein-de-lijk weer een heerlijke romantische film in de bios!
Ook That Awkward Moment (met Zac Efron!!!) en The Fault in Our Stars (gebaseerd op John Green's roman) staan op mijn lijstje. Zoals jullie weten ben ik momenteel in The Fault in Our Stars aan het lezen. Ik ben nog niet heel ver, maar wow wat een prachtig boek. AANRADER! Allemaal lezen, haha! Binnenkort is er dus zeker een review op mijn site te lezen!

HARDLOPEN. Ik zal hier heel kort over zijn: opgegeven. Oh, no did she say? Yes, I did, guilty! Ik heb het maar opgegeven, hoor om met dit weer te gaan hardlopen. Niet te doen gewoon! Ik wacht wel totdat het wat warmer wordt en dan trek ik wel weer mijn sportschoentjes aan, voor nu houd ik het bij mijn warme, fluffy pantoffels.

LENTE. Ja, ja het is weer bijna zover: lente. Maart is om het hoekje! De tijd van de paaseitjes, de eerste zonnestralen, krokussen en hyacinten, fluitende vogeltjes, langere dagen, is bijna aangebroken! Joehoe! Lentekriebels all the way! Misschien is de lente wel mijn favoriete seizoen, zo na een donkere, depressieve winter (ik overdrijf, de winter kent natuurlijk ook zijn knusse, gezellige avonden), is de lente toch wel altijd wel zo fijn.

Oeps, rare opbouw van deze update eigenlijk, haha. Ik begin met de zomer, wijk vervolgens af naar films en het hardlopen, om vervolgens over de lente te kwebbelen. Maar ja, een update is geen update van Siham, zonder gekkigheid, toch?

See you next time,
xx





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen