COLUMN | VALENTIJNSDAG

Bron


Huilfilms, tissues, goedkope chocolade, dikke dekens, ik-doe-vandaag-niets-aan-mijn-haar-kapsel, joggingbroek en pantoffels. Dé ingrediënten voor een heerlijke avond 'forever alonen,' want die vreselijke V-dag is weer inzicht. Mijn haatgevoelens jegens deze feestdag nemen met het jaar toe. Man-oh-man, wat klink ik als een ouwe sok die weer eens loopt te klagen over zo'n toch voor velen zoetsappige dag. Hartjessnoep, kaartjes, rozen, aanbidders, leuk zul je denken! NOT. Ik pas liever, geef mij maar 5 december of 1 april, Pasen voor mijn part! 14 februari, mij niet gezien. Ach gut, laat het nou net morgen ook 14.02.14 zijn. Een betere datum bestaat dan ook niet. Zucht. 

Ja, mijn prins op het witte paard heeft (zware) vertraging dit jaar. Helaas pindakaas, want voor de veertiende gaat 'ie het niet redden. Bummer! Gelukkig heb ik Channing en Zac nog in The Vow en The Lucky One. Wie had het hier over forever alone? haha ;-)

Nee hoor, alle gekheid op een stokje! Valentijnsdag, de dag van de liefde. De dag waarop men zijn ware gevoelens durft uit te spreken. De dag waarop er even wordt stilgestaan bij al die lieve mensen om ons heen, die dag in, dag uit voor ons klaar staan! Liefde is iets moois en moet gedeeld worden. Of dit nou op Valentijnsdag gebeurt of op een andere willekeurige dag. Let your heart speak, al dan niet alleen op deze dag!

Liefde is...
alles wat met gelukkig zijn te maken heeft - vriendschap, steun en toeverlaat - van en voor elkaar - de motor van het leven - die jongen achterin de klas, het meisje met de sproeten, de allerliefste ouders, jouw aller-aller-allerbeste vriendin, lieve opa en oma, de liefste kat of hond...


Love,
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen