MUZIEK | "DREAMS" - DANA WILLIAMS & LEIGHTON MEESTER + "NOT ABOUT ANGELS" - BIRDY (TFIOS)



Precies een maand geleden alweer verscheen de cover 'Dreams' (oorspronkelijk van Fleetwood Mac) gezongen door Dana Williams en LEIGHTON MEESTER a.k.a. BLAIR WALDORF (!) van Gossip Girl op Youtube. Inmiddels weten jullie wel hoe ontzettend verslaafd ik was aan de serie Gossip Girl. Ook verscheen een paar weken terug de officiële soundtrack van The fault in our stars. Benieuwd? Lees snel verder!


As we speak, luister ik nu naar het nummer.... 'Thunder only happens when it's raining...' L-O-V-E it! En wát sta ik toch versteld van Leighton Meester's (klik hier voor mijn Gossip Girl artikel) zang- en gitaartalenten en van Dana Williams' trouwens ook. Het mag wel duidelijk zijn: ik ben om! Bekijk het liedje hieronder:





TFIOS! Oftewel The fault in our stars van John Green! Ik heb het boek bijna uit en... het is zoooooooo mooi. Gewoon een ongelooflijk prachtig boek. Droevige scènes die hier en daar afgewisseld worden met vrolijke, grappige dialogen. Ik heb veel boeken en ook Engelse boeken gelezen, maar nog nooit zo'n boek. Ach, ik kan niet eens uitleggen wat dit boek nou eigenlijk zó mooi maakt. Het doet me gewoon wat. 

Als ik het boek echt helemaal uit hebt, kun je natuurlijk op Moda Fortuna mijn review lezen! ;)




(wahhh deze scène speelt zich af in Nederland, hoe gaaf!)

Misschien heb je het ook al gehoord of heb je de trailer zelfs gezien, maar TFIOS zal begin juni in de bioscoop verschijnen met in de hoofdrol Ensel Elgort en Shailene Woodley. Oehhhh ik kan niet wachten, haha!

Bekijk de trailer hieronder:





Een week geleden is ook de soundtrack bekend gemaakt: Birdy's 'Not About Angel.' Nooit een fan of iets dergelijks van haar geweest, maar wow wat een prachtig nummer. Omdat ik het boek heb gelezen zie ik al die scènes in het boek als het ware voor me als ik dit nummer hoor en het past er gewoon perfect bij. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.... !

Luister de soundtrack van TFIOS hier.

Fijn weekend!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten