REVIEW | GEL EYELINER H&M



Het is alweer een tijdje geleden lieve lezers, maar zoals jullie waarschijnlijk al weten zit ik in mijn examenjaar en heb ik het ongelooflijk druk (gehad). Maar nu is het tijd voor een review! Beter laat dan nooit, toch? :) Een week of twee geleden heb ik weer een heleboel leuke beauty spulletjes gehaald. Bereid je dan ook voor op een beauty-shoplog-invasie haha ;-) Maar dat bewaar ik nog eventjes voor het komende weekend, houd je het vol? Nou, vooruit dan, voor nu deze zwarte gel eyeliner van de one and only H&M! Lees je mee?






Op het eerste gezicht ziet dit bijzonder beautyproduct er heel high-tech uit! Toen ik het in de schappen zag liggen, gooide ik het direct in mijn mandje, maar dat is dan ook omdat ik weet wat het is en hoe ik het kan gebruiken. Ik kan me wel voorstellen dat niet veel mensen weten wat het überhaupt is, terwijl het een super handig product is. Op de bovenstaande verpakking kun je zien dat het product uit drie onderdelen bestaat: een kwastje, oogschaduw bestaande uit een zilveren (met shimmer) en zwarte (matte) kleur en natuurlijk de gel eyeliner.




Hierboven zie je de drie onderdelen: oogschaduw - eyeliner - kwastje



Het oogschaduw-'doosje'


Gel eyeliner en het (super handige) kwastje!


De zwarte kleur geeft intens veel pigment af, de zilveren kleur daarentegen wat minder. Maar na een paar keer vegen komt er wel degelijk product vanaf. 



Hierboven een poging tot een swatch van boven naar beneden: zilveren oogschaduw - zwarte oogschaduw - eyeliner ( ik + swatch fotografie = één grote ramp! hahah)

Het product bestaat dus uit een kwastje dat je ervan af kunt halen, vervolgens draai je de onderkant open en tref je oogschaduw. Als je die vervolgens opendraait vind je tot slot de eyeliner. Ik ben niet helemaal weg van deze oogschaduw, maar als je op reis bent en je wilt niet al teveel meenemen dan kan deze er zeker mee door. De eyeliner daarentegen is top! Veel product komt er vanaf en een intens zwarte kleur! Al met al, een handig product, zeker als je op reis bent!

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen