REVIEW / NEW IN | ROBERTO CAVALLI


Wat ben ik toch verwend door mijn lieve broer. Onder andere dit lekkere geurtje gekregen van Roberto Cavalli. Een warm geurtje, perfect voor een avondje uit, een warme zomerdag, een diner voor twee of een andere gelegenheid. Lees je verder?




De verpakking: goud, tijgerprint met een azuurblauw element! Het ademt kracht, power en durf uit tot in de fijnste vezels! Direct grijpt het mijn aandacht... hoge verwachtingen voor het geurtje!


Flacon: WAUW. Love het dopje, het Cavalli teken met opnieuw het tijger element. Simple, chique en classy! Pronkstuk op mijn kast!


top notes: pink pepper
middle notes: orange flower
base notes: tonka bean, vanilla absolute, benzoin

Bij het sprayen komen de pink pepper en orange flower geuren me direct tegemoet, niet veel later het zachte vanille geurtje. Durf, moet je hebben wil je dit geurtje kunnen dragen. Aangezien het een eu de parfum is, is het dus een relatief wat 'zwaarder' geurtje. Ik ben om, love it! Voor een speciale gelegenheid draag ik hem graag, voor een reguliere dag ga ik toch voor een iets zachtere, frissere geur. De Roberto Cavalli parfum is dus echt een warm geurtje voor de zelfverzekerde vrouw met a little bit of durf! Het parfum is voor ongeveer 65 euro te koop in de parfumerie winkels.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen