REVIEW | RITUALS IN HONEY TOUCH INDIAN ROSE & HIMALAYA HONEY BODY CREAM


Elke keer als ik de Rituals binnen stapte, werd ik als een soort magneet aangetrokken door de Indian Rose & Himalaya Honey producten. Ik wilde de body cream kopen, maar bedacht me dat deze best wel prijzig was en dat ik onderhand genoeg crèmes van Rituals in mijn kast had staan. Maar wat rook 'ie toch lekker... Ik kón het gewoon niet meer weerstaan en voor ik het wist stond ik buiten de winkel met een Rituals tasje bungelend om mijn arm...



De Honey Touch producten zitten al een jaar of vijf in het assortiment van Rituals, old but gold. Naast de Lotus Shimmer collectie (vanaf april 2014 in het assortiment gebracht), zijn de Honey Touch producten toch echt wel mijn favoriet van dit merk.  

Wat ik ook altijd zo typerend vind aan Rituals is het feit dat de producten zo'n rustieke uitstraling hebben, waardoor ik haar producten ben gaan associëren met rust en ontspanning. Absolute zen. Heerlijk!


De ingrediënten... er zit wel parfum in, maar geen parabenen. Voor de rest niet veel bijzonders. 


De crème is wit van kleur, creamy, zacht en gemakkelijk uitsmeerbaar. Je hebt dus niet veel nodig en kunt er zeker lang mee doen, aangezien het doosje 200 ml crème bevat. Bovendien voelt de crème licht aan op de huid en daarmee hydraterend. Ideaal voor een droge huid. 






Zoals op de swatches te zien is, is de crème gemakkelijk uit te smeren. Ook wordt het snel door de huid opgenomen en werkt het hydraterend. Een heerlijke geur die gedurende de dag nog altijd te ruiken is. De Honey Touch body cream is voor 15 euro te koop bij Rituals.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten