REVIEW | SHINY SILVER N°7 VAN SEPHORA

Gisteren was ik mijn beauty doos aan het ordenen tot ik plots m'n favoriete Sephora oogschaduw duodoosje weer trof. Aangezien Sephora - boehoeee :'( -  niet meer in Nederland is, kreeg ik pijn in mijn hart bij het zien van dit kleine, mooie doosje. Ik was dan ook vastberaden om erover een review te schrijven. In naam van Sephora! ...kidding. Anyways, lees je mee?



Het doosje ziet er heel eenvoudig uit en bestaat uit twee kleurtjes: zilver met shimmer en donkergrijs met shimmer. De naam: Shiny Silver N°7.


De oogschaduw heeft INTENS veel pigment. Terwijl ik over de kleurtjes wreef, realiseerde ik me weer waarom ik zo ontzettend van Sephora beautyproducten houd: kwa-li-teit! Ik hoefde slechts één keer te wrijven of ik had al super veel pigment te pakken. Oh, en wát een mooie shimmers....

 

Hierboven zien jullie een hele simpele look met dit doosje. Ik heb de donkere kleur met een blending kwast in m'n crease aangebracht en de zilveren kleur met een platte kwast op het bewegende deel van mijn ooglid. De ooglook heb ik vervolgens afgemaakt met een winged lijntje met de vloeibare zwarte eyeliner van GOSH en op de wimpers de Clump Defy Max Factor mascara.


Kortom: lekker veel pigment, mooie shimmers en de twee kleurtjes zijn voldoende om een mooie ooglook te maken. Zeker een aanrader! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen