SHOPLOG | PRIMARK ROTTERDAM 25-05-2014



Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij de Primark ben geweest. Dus gisteren vonden mijn zus, moeder en ik het wel weer eens hoog tijd om een bezoekje te brengen aan deze portemonnee-vriendelijke-winkel (al kan het bedrag aan de kassa behoorlijk pijnlijk zijn soms...haha). Ik heb eigenlijk niet veel gekocht, de collectie is wel lekker luchtig en zomers, maar ik had ECHT geen zin om in die vreselijk lange rij voor de paskamers te wachten. En blind kopen doe ik liever niet. Maar goed, de dingetjes die ik heb gehaald vind ik wel ontzettend tof en dat is het belangrijkste! Ik heb ook een paar dingetjes van mijn zus in deze shoplog toegevoegd... Kijk je mee?






Als het zomer is heb ik behoefte aan vrolijke shirtjes. Shirtjes die zomer schreeuwen. Bij de ingang van Primark trof ik al meteen leuke, vrolijke shirtjes voor 3 euro per stuk. Ik had er een stuk of 7 in mijn mandje gegooid, maar bij de kassa sprak ik mezelf heeeel streng toe: 'Siham, heb je echt 7 shirtjes nodig?' Ja! Zei m'n hart. Nee! Zei m'n verstand. M'n verstand won. Uiteindelijk bleven deze twee shirtjes over.





De tassenafdeling... O.M.G. Ik ben zó dol op tassen, maar ik mocht van mezelf (ja, ja ik ben stress geweest dit keer...) geen tassen kopen. Maar toen bedacht ik me, dat ik nog een klein tasje nodig had... en dit schattige, donkerblauwe, polka dots, tasje (7 euro!).... I just couldn't resist it....

 





 De schoenenafdeling... Ik was op zoek naar lage sleehakken en tadarááá... gevonden! Ik vind het vooral leuk dat ze een zwarte band hebben bij de tenen en voor de rest beige zijn. Die kleuren combi vind ik chique ogen en is ook gemakkelijk te combineren. Zo kan ik toch nog een hakje dragen zonder dat mijn voeten vergaan van de pijn.. Ze kosten 15 euro.



Deze schattige, fleurige, pastelkleurtige sandaaltjes heeft mijn zus gekocht. Echt super leuk! Volgens mij waren ze ook 15 euro? Of 10 euro? In ieder geval niet duur, het is de Primark ten slotte!



Deze super chique maar ook casual dragende tas heeft m'n zus ook gekocht voor 10 euro. Ik zag hem hangen in de Primark en dacht 'I need this' en mijn zus had precies hetzelfde haha. We hebben wat dat betreft echt dezelfde smaak in kleren, schoenen, tassen etc. 

Dit was 'em alweer!

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen