TV-SERIE | THE CARRIE DIARIES




Examenweek + Siham = een heleboel films en series kijken haha... Ik heb denk ik afgelopen week meer films gekeken dan ik in een maand kijk... guilty! Ik vind het heerlijk ontspannend om in de avond lekker onder de dekens nog even een aflevering van The carrie diaries te kijken. Carrie who? Denk je vast. Benieuwd, lees dan snel verder over deze hippe serie!

Jullie willen serieus niet weten HOE lang ik op zoek ben geweest naar de afleveringen van deze Amerikaanse TV-serie van The CW Network!!! Serieus wel minstens één vol jaar als een gek op zoek geweest! Ik werd wanhopig! Ik wist niet eens of het überhaupt een leuke serie was, maar ik had van enkelen gehoord dat die in 1984 afspeelt en laat ik nou net helemaal  gek zijn op de jaren '80! Mijn god, just love the eighties! Grote haarcoupes, felle kleuren, bomber jacks, grote tule rokken, leren jasjes - everything! Ik wijk af... haha 
Ik was dus erg nieuwsgierig geworden naar deze jaren '80 serie en na veel zoeken en transfer zooi dingen op mijn computer vond ik ein-de-lijk het eerste seizoen op Netflix! Jeej! Precies een week geleden keek ik de allereerste aflevering... IN LOVE! (Ik heb inmiddels het hele eerste seizoen afgekeken, haha. Dit zegt volgens mij al genoeg!) Wát een ontzettend leuke serie! De acteurs zijn super, de styling is amazing en het script onwijs leuk! 

Hieronder enkele foto's om jullie een impressie te geven...




Hierboven zien jullie de main cast. Oh, ja.. de serie is trouwens gebaseerd op de kleine Carrie Bradshaw van Sex & The city. Dat maakt het alleen maar leuker! 


Carrie Bradshaw gespeeld door Annaspohia Robb. Geweldige actrice, had nooit eerder van d'r gehoord maar ze speelt haar rol intens leuk.


O.M.G... Austin Butlerrrrr (speelt Sebastian Kidd), do I need to say more? Sommigen van jullie kennen hem vast nog wel van enkele vroegere Disney films, maar seriously wat is er met hem gebeurd? Wow, haha! Dit maakt de serie toch nóg leuker? ;) 



En natuurlijk vormen deze twee een super cute koppeltje! Awhh...

De serie speelt zich dus in 1984 af als Carrie nog op de middelbare school zit. Ze heeft dan een andere vriendengroep dan die we gewend zijn van SATC. Carrie loopt daarnaast stage in Manhattan en daar leert ze een oudere fashionista kennen... en dat resulteert in een reeks onwijs leuke afleveringen! Ik zal niets verklappen! ;-)

De serie is te zien op Netflix, het eerste seizoen althans. De tweede seizoen zal ook wel online komen binnenkort, alleen.... CW heeft een week geleden besloten dat er geen derde seizoen komt... Boehoe :( Ben ik eindelijk over mijn Gossip Girl verdriet heen gekomen, doen ze me dit ook weer aan bij deze serie.. Maar goed, wie weet! Misschien veranderen ze van gedachten. Voor nu kan ik in ieder geval uitkijken naar het tweede seizoen! :)

Allemaal kijken dus, echt een aanrader! 

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen