REVIEW | VICTORIA'S SECRET BODY MIST


Een paar maanden terug had ik van mijn broer drie body mist sprays van Victoria's Secret uit Dubai gekregen. Hij wist van mijn obsessie met het Victoria's Secret Pure Seduction geurtje... maar die kon hij helaas daar niet vinden. Maar wat ruiken de nieuwe geurtjes ook ontzettend lekker! Heerlijk! Toevallig trof ik kort daarna in een foldertje van Kruidvat of Etos - ik heb een geheugen van een olifant - de victoria's secret body mist sprays voor 10 euro pp! Hoe dan? Victoria's Secret is alleen in Schiphol verkrijgbaar! Té gek dus. Me zus was ook helemaal verliefd op de geurtjes en rende direct naar de winkels om een paar in te slaan (ik had school). En je raadt nooit... ZE VOND DE ALLER-ALLERLAATSTE PURE SEDUCTION! Man-o-man, het leven is goed.





Hier zie je alle soorten die we hebben gekocht inclusief die ik heb gekregen van m'n broer. Van links naar rechts: Secret Charm, Love Spell, Midnight Exotics (nieuw; alleen in Dubai/Abu Dabi verkrijgbaar), PURE SEDUCTION (!), Sensual Blush en Simply Breathless. 



Simply Breathless: Freesia, mandarijn, Aloe Vera, kamille
Geur: ontzettend zoet, fruitig, mandarijn duidelijk te ruiken


Sensual Blush: pink lotus, houtachtige, Aloe Vera en kamille
Geur: minder zoet, eerder zacht


Pure Seduction: rode pruim, freesia, Aloe Vera, kamille
Geur: tropisch, fruitig


Midnight Exotics:  zwarte vanille, velvet houtachtige, Aloe Vera, kamille
Geur: zacht, mysterieuze geur uit het midden-oosten, duizend-en-één-nacht


Love Spell: cherry bloesem, perzik, Aloe Vera, kamille
Geur: heel zoet, fruitig, perzik sterk aanwezig


Secret Charm: rode klaver, jasmijn, Aloe Vera, kamille
Geur: zoet maar niet overheersend, jasmijn komt goed naar voren


De body mists bevatten allemaal Aloe Vera en kamille, de unieke ingrediënten zijn daarin namelijk opgelost. Een body mist spray je gewoon op het lichaam. Het is minder sterk dan een eu de parfum, maar weer meer aanwezig dan een eu de toilette. Het zit er dus gewoon een beetje tussenin. Het is zeker niet te vergelijken met een bodysplash waarin een bodylotion/crème als het ware is opgelost in (meestal) water. Deze body mists zijn duidelijk te ruiken, maar zijn zeker niet overheersend of te sterk aanwezig.




Het grappige is dat ik de soort body mist afstem op mijn humeur, outfit en gelegenheid. Als ik iets formeels of chique heb neig ik eerder naar de Midnight Exotics dan bijvoorbeeld de fruitige geurtjes. Ga ik winkelen dan spuit ik het liefst Secret Charm of Sensual Blush (de zachte geurtjes). Heb ik daarentegen een feestje dan ga ik voor Pure Seduction of een andere fruitig geurtje. Oh, wat ben ik toch blij dat ik Pure Seduction weer heb, dit keer ga ik er heeeeeel zuinig mee zijn, promissed!

see you next time,
xx

1 opmerking:

  1. Ik ben echt helemaal gek hierop, moet ze ook nog eens flink inslaan nu het weer warmer is.

    BeantwoordenVerwijderen