WELKOM MEI!


Lieve mei, van harte welkom. Het gehele jaar keek ik tegen jou op. Het liefst had ik jou dan ook overslagen om direct naar juni te gaan. Dit heeft niet alleen met het heerlijke weertje van juni te maken, maar ook met het feit dat jij toch echt wel bepalend zal zijn in mijn leven. Hoe dramatisch dit ook klinkt, het is de waarheid. Ik heb geprobeerd jou keihard te ontkennen, alsof je niet bestaat. 'Mei? Nooit van gehoord, na april komt juni, punt!' Maar jij bent nu toch echt gearriveerd. Er is geen ontkomen meer aan, ik zal er toch echt aan moeten geloven: jij doet jouw intrede en ik moet gewoon de examens knallen! Zal je een beetje lief voor me zijn? Breng je me vreugde voordat je vertrekt, als de uitslagen bekend zijn? x 


De eerste drie weken van mei zullen dus niet echt ge-wel-dig zijn, maar wát streef ik naar de laatste week van deze maand! Hoe de examens ook zullen gaan, goed of fout, ik heb dan gedaan wat ik kon doen. Ik kan niet meer dan mijn best doen. Die laatste week van mei, ga ik gewoon ontzettend genieten van mijn vakantie! Jeetje, ik kijk ernaar uit! Ik kan NIET wachten totdat dit voorbij is, maar voor nu: welkom mei!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten