WHAT'S IN MY BAG #1


Nu ik (eindelijk) niet meer naar school hoef en vakantie heb, wissel ik lekker veel van tas af. Kleine, grootte, schouder- of heuptasjes, ik draag ze soms wel allemaal in één week minstens een keer. Maar mijn favoriet op dit moment is toch wel mijn tas van de Pull & Bear, waarover ik laatst een artikel schreef (klik hier voor dit artikel). Ik kan er lekker veel in kwijt, hij is zwart en dus gemakkelijk te combineren en - hoe raar dit ook klinkt - hij draagt fijn. Grote hengsels die gewoon goed over de schouder vallen.
Ik kan er zoals ik dus zei veel in kwijt... maar wat stop ik momenteel allemaal in mijn tas? Dat lees je in deze 'What's in my bag!'  Lees je mee?




Hierboven nog even een plaatje van de tas. De tas is dus zwart leer, koperkleurig suède van binnen en gedrukt met een aztec-achtige print.


En zo ziet de tas er van binnen uit als 'ie vol zit met m'n spulletjes...

De inhoud...


Mijn mobieltje de LG 4X HD en mijn oordopjes van LG PRADA (horen dus oorspronkelijk niet bij deze telefoon). Ik heb m'n mobieltje nu ongeveer 2 jaar en hij bevalt me prima. 

 

Mijn agenda van de HEMA is natuurlijk ook onmisbaar. Lekker kleurrijk, fleurig en vrolijk.



Mijn nieuwe aanwinst: waterflesje van de Primark (voor 2 euro!). Super fijn ding! Wat jullie niet op de foto zien is de freezing stick. Deze stick vul je met water en laten je vriezen in de koelkast. Vervolgens klik je hem aan de onderzijde van de dop. Zo blijf je water lekker koel in de loop van de dag. Ideaal natuurlijk zo met de zomer in het vooruitzicht (al lijkt de zomer nog heel ver weg te zijn, zo met al dat geregen... pff).








Deodorant van Odorex, handcrème van Nivea (met arganolie), lipbalsem (lip pop cherry coke van Ici Paris)
en kauwgom van Mentos. Dit zijn eigenlijk m'n belangrijkste 'opfris' producten. Wat deo, lipbalsem en een kauwgompje en ik voel me weer fris.



Deze schattige handgel van de Primark is ook onmisbaar in mijn tas. Altijd handig!
 


Mijn body mist van Victoria's Secret (klik hier voor het artikel over deze body mist) en mijn favoriete parfum van dit moment. Je raadt nooit waar ik dit parfum heb gekocht... de action!! haha. Super cheap maar wát ruikt 'ie lekker! Ik zal binnenkort een artikel over dit parfum posten. Details volgen dus nog....
Ik vind het wel altijd fijn om een geurtje in mijn tas te hebben. Even bij spuiten en alles ruikt weer wat frisser.







Ik zou geen beautyblogger zijn zonder make-up in mijn tas. Op dit moment zitten mijn producten in dit doorzichtige toilettasje van de H&M (2 euro). Ik weet alleen niet of deze nog verkrijgbaar is in de winkels. Natuurlijk hartstikke handig want zo zijn je spulletjes gemakkelijk terug te vinden. Inhoud: het basic NUDE palette van Catrice, oogschaduw blending kwast, Vinyl Gloss (doorzichtige lipgloss) van Rimmel, macadamia nut lipbalsem van H&M, nog een lipbalsem van H&M (vanille), mono-oogschaduw in 540 Rose Marie's Baby van Catrice, vloeibare eyeliner van GOSH en de Clump Defy mascara van Max Factor. Dit zijn echt de basics die ik (soms) meeneem om mijn look bij te werken gedurende een dag. Als ik naar de supermarkt ga bijvoorbeeld neem ik dit natuurlijk niet (allemaal) mee.



Leesvoer! Op dit moment lees ik in een chicklit van Gillian King: 60 dagen. Tot nu toe een lekker luchtig en girly boek.

 

Tot slot een notitieboekje (Action) en een pen (HEMA). Altijd handig als er iets moet worden opgeschreven. Ohh, elke keer als ik de skyline van New York op dit kaft zie, bedenk ik me dat ik echt een keer naar NY moet gaan... Maybe one day...?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten