BEAUTY-TIP | BABY- OF BADOLIE ALS MAKE-UP-REMOVER


Make-up remover, ik gebruik het alsof het water is. Ik vind het essentieel om mijn gezicht voor het slapen gaan te reinigen met een make-up remover. Het liefst eentje waarbij ik niet mijn gezicht ook nog met water moet bevochtigen. Laatst was echter mijn make-up remover op en ik had best wel wat make-up op (feestje). Ik kón gewoon niet gaan slapen zonder het ervan af te halen. Ik rommelde wat in mijn 'beauty-doos' en vond daar de babyolie die ik een tijd terug bij de Action had gehaald voor nog geen twee euro. 


Ik druppelde wat op een wattenschijfje en wreef over mijn gezicht en weg was mijn make-up. Ideaal, als je het mij vraagt! En het fijne is dat deze babyolie geen schadelijke bestanddelen bevat. 


Zoals je kunt lezen, bevat het geen parabenen, kleurstoffen of alcohol. Top!



Op de bovenstaande foto heb ik wat oogschaduw en mascara op mijn hand geswatched. Druppeltje babyolie op een tissue en weg is de make-up!

Als je geen babyolie in huis hebt, kun je ook gebruik maken van een badolie. Zo testte ik ook een badolie van de Body Shop (Moroccan Rose... ruikt trouwens heel lekker!)


Ook nu weer oogschaduw en mascara op mijn hand geswatched. Druppel badolie op een tissue en voilá make-up is weg!

Mocht het dus zijn dat je een keer geen make-up remover in huis heb, dan kun je zeker babyolie of badolie ter vervanging gebruiken!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten