CADEAUTJE


Vrijdag 23 mei was mijn aller-allerlaatste (hopelijk..!) examen. Thuis aangekomen trof ik een pakketje van mijn zus met de boodschap dat ze trots op me was dat ik zo onwijs hard had gewerkt aan m'n examens. Ontzettend, ontzettend, ontzettend lief! Jullie kunnen natuurlijk al raden wat er in het pakketje (hint: foto) zat: prachtige oorbellen met bijbehorende ketting. Nogmaals: wat ontzettend lief! Dit moest en zou ik even met jullie delen. 



Het kettinkje is gemaakt van zilver met een 'slotjes' snoer en een hangertje met kleine transparante steentjes en een grote donkerblauwe steen.




Voor de oorbellen geldt hetzelfde: zilver, kleine, transparante steentjes en een grote blauwe steen. 

Ik ben ontzettend blij met deze prachtige sieraden en ik vind de boodschap erachter onwijs mooi. Ik draag het kettinkje elke dag en telkens als ik ernaar kijk bedenk ik me dat wat de uitslag volgende week ook mag zijn, ik heb hard gewerkt en meer dan mijn best kan ik immers niet doen! 

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen