FAVORIETEN | JUNI


Het is alweer een tijdje terug dat ik een 'favorieten'  artikel heb geschreven, dus bij deze. Er zijn weer een hoop producten waar ik echt helemaal gek op ben (geworden). Sommige producten zagen jullie al eerder in andere artikelen, anderen zijn nieuw. Genoeg gekletst, kijken jullie mee?



KLEDING




Op dit moment is dit jurkje van de H&M mijn FAVORIET! Het jurkje zit lekker, is makkelijk te combineren en heeft me niet veel gekost (10 euro). (Zie lookbook om te zien hoe ik dit jurkje combineer).




Ik houd van sjaaltjes. Ik kreeg een paar weken terug deze sjaal van Fab. en I love it! Ik draag hem sindsdien. Mooie, neutrale kleuren, die gemakkelijk te combineren zijn.

BOEKEN



Ik denk dat ik jullie inmiddels heb doodgegooid met dit boek van Gillian King - haha. Ik vind het echt een onwijs leuk chicklit en raad hem zeker aan (leesvoer voor de vakantie!). Binnenkort een review op de site, zoals beloofd.


CRÈMES




Ik gebruik eigenlijk best veel verzorgingsproducten van Zwitsal: babyolie (als make-up-remover), babypoeder (tegen zweten) en babydoekjes. Zo gebruik ik ook sinds kort de babylotion van Zwitsal om mijn lichaam in te smeren na het douchen. Het ruikt ontzettend lekker, heeft een vochtinbrengende werking, bevat geen parabenen en laat mijn huid zacht en verzorgend achter. Top, toch?

Mijn favoriete bodybutter op dit moment is die van het Kruidvat eigenmerk: Body Fruit Blueberry & Lychee. Deze ruikt zó lekker! De lychee is echt goed te ruiken en de geur blijft ook lekker lang op de huid zitten. De crème heeft een creamy textuur en wordt vrij direct door de huid opgenomen. Het is ook een zuinig product, want met een klein beetje heb je genoeg om je lichaam in te smeren. Love it!

Zo met de zomer (lees: ook al voelt het nu als winter... halloooo, waar is het zonnetje?) draag ik veel open schoentjes, wat niet altijd even goed is voor mijn voetjes. In Action vond ik een voetcrème van het merk Body Benefits. Ik heb het een tijdje geprobeerd en ik moet zeggen voor een budgetproof product doet het zijn werk erg goed! Het goedje is daarbij ook rijk aan vitamine E. De crème breng je aan op de hielen en zijkanten van de voeten. 


PARFUM/BODY SPRAYS




Ja, hoor daar heb je hem weer! De body mist van Victoria's Secret. Jullie weten onderhand hoe vreselijk obsessed ik ben met deze body mists. Zoals jullie in mijn vorige artikel lazen, heb ik ondertussen 6 body mists van Victoria's Secret. Toch neig ik de laatste tijd naar de 'Midnight Exotics' uit Dubai. Een licht, zacht, vanille geurtje.

De body mist wissel ik momenteel vaak af met de Body Splash Exotic Raspberry (rechts) van H&M. Dit geurtje is juist weer het tegenovergestelde van Midnight Exotic: sterk, fruitig en zoet. 

Voor een speciale gelegenheid draag ik mijn nieuwste aanwinst uit Marokko: het parfum zonder naam! Dit onbekende geurtje ruikt ook heerlijk! Deze is wel ietsiepietsie zwaarder (het is immers een eu de parfum) dan de body sprays, maar niet verstikkend aanwezig ofzo. 


SHAMPOO/CONDITIONER




Dove Go Fresh in blauwe vijg en oranjebloesem blijft tocht echt wel mijn favoriet. Ik gebruik hem al minstens 8 maanden en ik ben er nog steeds te spreken over. Ik houd van de geur, ik houd van Dove. Oh, ja trouwens... de dove go fresh producten waren vorige week (misschien ook deze week?) te koop bij de Action voor een spotprijs. Ik geloof 1,79 euro voor een 250ml fles.

Mijn favoriete conditioner is toch echt wel die van Dióra Professionnel (Keratherapy). Ik gebruikte deze aan het begin van het jaar, was toen even overgestapt naar die van L'Oréal Paris Elvive Full Fiber (om te testen), maar keerde toch weer terug naar mijn oude, vertrouwde Dióra conditioner. Deze conditioner maakt mijn haar zó ontzettend zacht. Ik krijg altijd zo'n natural glow na het gebruiken van dit product. Top! (De haarproducten van Dióra Professionnel zijn op www.hairmoso.nl te verkrijgen).


HAARSTYLING




Mijn andere favoriete haarproducten op dit moment zijn de Andrélon Intensive Care & Repair en de Syoss Professional Performance Volumemousse. Ik gebruik die van Andrélon na het douchen als ik geen conditioner heb gebruikt. De volumemousse gebruik ik om mijn haar te preppen met de föhn. 
Beide producten geven mijn haar een natuurlijke glans en kracht en volume vanaf de haaraanzet.


MAKE-UP




Clump Defy, het zal toch niet anders! Ik zweer bij dit product, echt waar! Ik heb nu de nieuwste versie van Clump Defy aangeschaft. Ik moet bekennen dat ik niet heel veel verschil merk tussen deze en de oude versie. Beide producten leveren naar mijn mening hetzelfde resultaat, weliswaar wel een prachtig volumineus en intens resultaat. Bovendien separeert deze mascara ook mooi de wimpers en - zoals de naam al verklapt- klont 'ie niet. 




Catrice in 540 Rose Marie's Baby




Essence Baked Eyeshadow in 03 Chirp, Chirp! 

Dan twee prachtige budgetproof oogschaduws van Catrice en Essence. Ik vond deze pareltjes toen ik mijn beautyproducten aan het uitzoeken was. Sinds ik ze heb gevonden gebruik ik ze regelmatig, soms ook samen. Mooie shiny en draagbare kleurtjes.



Hierboven zien jullie een swatch. Lekker veel pigment en niet te veel shimmers!


REINIGING




Ik gebruik tegenwoordig vooral reinigingsdoekjes in plaats van make-up-remover. Ik vind dat toch wel fijner werken ofzo. Die van de Etos bevallen me prima.

Een nieuwe ontdekking voor mij binnen de tandpasta-wereld: Pearl Drops Toothpolish Whiter Brighter Teeth. Deze toothpolish maakt mijn tanden direct zichtbaar witter. Veel beter dan al dat chemische zooi om tanden te bleken. Ik poets mijn tanden gewoon met mijn reguliere tandpasta, vervolgens ga ik er met deze toothpolish overheen. Aanrader!

Dit waren mijn favorieten van de maand juni!

Wat zijn jouw favoriete producten?

Siham

1 opmerking: