NEW IN | HEMA TRAVEL SET


Ik houd van reizen. Ik houd van op vakantie gaan. Ik houd van inpakken. MAAR, ik heb een vreselijke hekel aan regels. 'U mag max. 10 kilo handbagage en max. 100 ml vloeistof' (wat?? what about mijn glossjes, crèmes, geurtjes??) Blehh. Zoals jullie weten ga ik vannacht op vakantie. Ik heb het inpakken uitgesteld tot.... nou ja.... vandaag. Guilty. Ik stond voor mijn klerenkast en dacht alleen maar bij mezelf: hoe ga ik hier ooit 10 kilo van maken? Mijn god. Ik had allerlei potentiële bloesjes, jurkjes, shirtjes en dergelijke op een berg gegooid en ging vervolgens de challenge aan. 


Geen grap, ik was maar liefst TWEE UUR bezig met het inpakken, maar hé het is me uiteindelijk gelukt! Dat gedaan, trof ik algauw een volgend obstakel: beautyproducten. Wat neem ik mee? Wat laat ik staan? Ik moest streng zijn tegen mezelf. Bij alles vroeg ik mezelf af: ga ik dit daadwerkelijk gebruiken? En na veel zwoegen en zweten had ik het aantal beautyproducten gereduceerd tot niet meer dan de inhoud van een toilettasje. Schouderklopje!


Voor de beautyproducten in mijn handbagage, heb ik dit travelset van de Hema gebruikt. Ik mag slechts 100 ml meenemen en aangezien mijn deo al 50 ml is, houd ik maar 50 ml voor de overige producten over. Ligt het aan mij of ben ik de enige die 100 ml schandalig weinig vind? Ik bedoel, halllooo, ik kan niet eens mijn parfum én deo én mascara meenemen. Ik moet kiezen tussen beiden en dat is... pijnlijk. Slik.


Het travelset bevat (van links naar rechts) een dispenser van 100 ml, een spray van 60 ml, twee hersluitbare plastic zakjes (vloeistoffen in de handbagage moeten altijd in een plastic zak worden vervoerd) , twee potjes van elk 18 ml en een aantal etiketten. Het totale pakket kost slechts 3,50 euro.


Hier zien jullie de spray (bovenaan) en het pompje (onderaan). Ik ben eerlijk gezegd niet heel enthousiast over de spray, omdat ik echt het idee heb dat dit ding gemakkelijk open kan gaan en vervolgens de hele bagage kan bevochtigen. De dispenser vind ik daarentegen wel top, omdat deze ook nog een beveiliging heeft en daarmee goed dicht zit.


Het potje.


De plastic zakjes.

Al met al een goed travelset. Super handig dat het ook de plastic zakjes en etiketten bevat. Naast dat het gebruikt kan worden voor het reizen, is dit setje natuurlijk ook goed bruikbaar voor DIY's! Ik ben alleen niet zo enthousiast over de spray, maar voor de rest is het een prima setje.

Siham

1 opmerking:

  1. even voor een volgende keer...je verpakkingen mogen niet meer dan 100ml per stuk zijn. Je mag een plastic zak/tasje van max 1liter vullen met flesjes/verpakkingen van niet meer dan 100ml.

    BeantwoordenVerwijderen