FAVORIET | BODY TREATS MACADAMIA NUT LIP TREATMENT (H&M)


Ik ben echt verslaafd aan glossjes en lipbalsems! Ik heb er dan ook best veel. Op dit moment is de Body Treats Macadamia Nut Lip Treatment (mond vol woorden) van H&M mijn favoriet. Deze lipbalsem ruikt ontzettend lekker, maar daarnaast voedt het mijn lippen en geeft het mijn lippen een prachtige natuurlijke glow. Ik ben enthousiast. Helaas is deze lipbalsem van de vorige H&M cosmetics collectie (februari/maart) en daarmee niet meer verkrijgbaar.




De vorige H&M cosmetics collectie stond in het teken van allerlei nootsoorten, waaronder de macadamia. Naast lipbalsems, werden er ook bodycreams verkocht met macadamia. Op het eerste gezicht viel ik op de verpakking van deze lipbalsem. Ik vind het boomachtige effect van het omhulsel echt mooi ogen.


De boomachtige omhulsel (links) schuif je omhoog om vervolgens een witte kokker (rechts) over te houden met de lipbalsem erin.


En daar verschijnt de lipbalsem!


Dit is de lipbalsem zelf, de rest was dus slechts een omhulsel (daar kwam ik pas thuis achter - haha).


De lipbalsem bevat naast macadamia ook bijenwas (die de glans op de lippen veroorzaakt).


Zoals op de foto te zien is, is de lipbalsem transparant en shiny. Na het aanbrengen van de lipbalsem zien mijn lippen er 'verzorgd' (oftewel geen velletjes/droge lippen) uit en hebben ze een subtiele glans. Love it!


Until next time,
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen