MINI SHOPLOP | AANKOOPJES UIT MAROKKO


Ik heb een aantal dingetjes gekocht uit Marokko... nou... om precies te zijn slechts drie dingetjes. Niet veel, maar toch vond ik het leuk om deze aankoopjes met jullie te delen. Het gaat immers om de kwaliteit en niet om de kwantiteit, of niet soms? ;-)



Mijn eerste aankoopje is deze tas van kamelenleer, die jullie al voorbij hebben zien komen in de plogs. Ik liep langs een kraampje en direct viel mijn oog op deze tas: I WANT THAT BAG! Voor nog geen 12 euro (120 dirham) kocht ik deze leuke tas. Ik ben er super blij mee!




De voorzijde bestaat uit dit patroon.




De achterzijde bestaat uit gedrukte versiering. Mooi!




De tas heeft één hengel en draag je om de schouder.




Ook de binnenkant heeft een mooi motiefje.




Naast de ritssluiting heeft het ook een flapje dat met een klikje (hoe noem je die dingen) de tas sluit.

Sinds mijn vakantie draag ik hem regelmatig. Eén nadeel: omdat de tas gemaakt is van kamelenleer, nou... ja... hoe zeg je dat... stinkt 'ie... eh...enorm... -haha. Gelukkig nu niet meer zo sterk als eerst, maar er hangt toch wel een ietsiepietsie klein beetje een onaangename geur aan.




Tweede aankoopje is een parfum. Ik koop (bijna) nooit een 'onbekend' parfum. Altijd trouw gehecht aan mijn favoriete merken. Maar toen ik langs een winkeltje dat bomvol stond van de parfums liep, kon ik het niet laten om even te checken of er wat lekkers te ruiken viel. Ik wilde alleen even ruiken, niets kopen. Totdat... dit geurtje... wahhhh ruikt zó ONWIJS lekker. Als in heeeeeeel lekker! Ik kan het niet eens omschrijven. Het is gewoon lekker. Punt.




Geen naam, geen bijzondere ingrediënten weergegeven, geen bijzonder flacon... gewoon zo simpel als het maar kan. Toch heeft dit geurtje me in de greep. I just love it! Ook deze gebruik ik sinds mijn vakantie élke dag!




Derde aankoopje is een doosje zwarte kohl. Doosje? Zul je denken. Mijn moeder, zus en ik wilde één kohl dingetje kopen en toen dachten we waarom dan niet gewoon een doosje. Omdat het kan. Huppa, afrekenen die handel!




Als je het doosje open maakt verschijnen er allerlei kleurrijke pennen, maar geen zorgen alles is gewoon zwarte kohl. Geen groen, blauw of rood. Gewoon zwart.





 Dopje omhoog...


En een stevige kohlstaaf komt tevoorschijn.


Swatchen! Van dun naar dik geswatcht. Het is dus ook goed mogelijk om een dun lijntje te maken. Veel pigment, heel mooi intens zwart en mooi creamy textuur. Niet stug, komt gewoon lekker gemakkelijk en veel product af. Was ook wel te verwachten, het is immers kohl.

Dat was 'em alweer!

enjoy,
xx
S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten