NEW IN | HUNKEMÖLLER BEAUTY-TASJE


Ik houd van de zomer. Vakantie, zon, terrasjes, drankjes en... SALE! Niets is beter dan een heerlijk middagje sale-shoppen! Alleen heb ik er nog niet echt de tijd voor gevonden. Afgelopen weken waren een beetje druk, maar gelukkig ga ik morgen de stad nog even in om te winkelen. Een paar dagen terug besloot ik vlak voordat ik moest werken de Hunkemöller in te stappen (mega, mega sale). Ik had letterlijk een kwartiertje de tijd en dat was eigenlijk precies genoeg, want binnen een paar tellen viel mijn oog op dit schattige beauty-tasje voor maar 3 euro! Hebben, hebben, hebben.







Wát is het toch een schattig tasje! Suikerspinroze, grote gouden strik, knalroze voering... do I need to say more?




Een gouden ritsje met het hunkemöller logo. Cute!




De knalroze voering!




Mijn everyday make-up spulletjes hebben eindelijk een plekje gevonden! Het tasje is niet al te groot en daardoor makkelijk mee te nemen in mijn tas. Het tasje kost normaal gesproken rond de 10 euro, maar kost nu in de sale slechts 3 euro.

Liefs,
S.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat onwijs schattig! Hunkemöller doet me steeds meer denken aan Victoria's secret en laat ik daar nou net een hele grote fan van zijn!

    Ik wist niet eens dat ze dit soort dingetjes verkochten. Voor €3,00 is hij morgen lekker van mij hihihi
    Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik ben ook echt gek op Victoria's Secret, hihi
      Leuk! Graag gedaan Rebecca! xxx

      Verwijderen
  2. Wat is ie schattig! Goud en roze is natuurlijk een perfecte combi :)

    BeantwoordenVerwijderen