PARFUM | LOLLIPOP BLING RIBON VAN MARIAH CAREY [ACTION]



Beauty is onwijs leuk. Leuk voor mij. Minder leuk voor mijn portemonnee. Maar! Het hoeft niet duur te zijn, want soms kom je gewoon van die cheap ass producten tegen. En die kunnen we natuurlijk dan niet laten staan. Zo ook dit parfum van de Action, dat ik een tijdje terug had gekocht voor nog geen 10 euro. Ik was op zoek naar wattenschijfjes en terwijl ik die zocht rook ik een fruitig, zomers geurtje. Na wat zoeken tussen alle flacons, trof ik dit geurtje.  Benieuwd naar dit parfum? Lees dan snel verder!
Pas toen ik thuis was, kwam ik erachter dat dit goedkope geurtje 'Lollipop Bling Ribon' heet en van Mariah Carey is...


Ik moet eerlijk bekennen dat het flacon wel cheap oogt, maar dat maakt niet uit want het geurtje is ook cheap! ;) Ik val niet steil achterover bij het zien van dit flacon, maar misschien wel bij het ruiken van dit geurtje? 


Toch vind ik de combinatie van blauw flacon, roze vloeistof met hier en daar een paarse gloed mooi.


Als je het dopje ervan af haalt tref je opnieuw een vlinder. Hmmm, dit roept bij mij de gedachte van een kindergeurtje op. Van mij mochten ze de vlindertjes achterwege laten. Desalniettemin draait het natuurlijk vooral om de geur. 


Top notes: lemon, passievrucht en ananas
Middle notes: gember, freesia en lelie
Base notes: bloesem en musk

De geur is zoet, fruitig, tropisch, zomers, sterk (niet overheersend). De geur blijft goed zitten voor een parfum dat minder dan 10 euro kost. De geur roept de gedachtes op van een warme zomerdag in augustus, een picknick terwijl de zon fel schijnt, een wandeling langs het strand, een frisse duik in de zee, een cocktail bij zonsondergang. De geur vraagt, roept en schreeuwt om zomer. Ondanks het minder spectaculaire flacon, ben ik helemaal om wat betreft de geur. Heerlijk nu het warmer begint te worden of gewoon om lekker te sprayen tijdens je zonvakantie. Misschien is het geen Dior of Dolce & Gabanna, maar het ruikt in ieder geval wel lekker! (lees: zie bovenstaande foto, het flesje is halfleeg. Dat zegt volgens mij al genoeg!)


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen