Plog 5 ♥ 11-06-2014 ♥ Donder, Inpakken, Uitslag


Zoals jullie weten ben ik vijf daagjes op vakantie geweest in Marokko (in de stad genaamd Taza) en zoals beloofd heb ik deze dagen geplogt. We gaan dus even terug in de tijd... om precies te zijn naar woensdag 11 juni. Kijken jullie mee?



Ik begin de dag met vers fruit, na al dat snoepen ben ik wel toe aan wat vitamientjes. 

Onderaan zien jullie een soort Marokkaans panbrood dat vaak in Marokko als ontbijt (vaak met olijfolie) wordt gegeten. 



Boehoe... we gaan alweer over een paar uur naar huis... maar ik wil nog niet. Ik besluit - snik - nog een laatste wandeling door de stad te maken. 



We gaan langs de bakker en halen een taart. Jammie! De cake bestond uit een heerlijke amandelvulling. Niet al te zoet, gewoon precies goed. Het was zó lekker! 

En natuurlijk drink ik hierbij een glas Miami Pulpy... dit begint voorspelbaar te worden, oeps! - haha



Tegen de avond aan verschijnen er donkere wolken gevolgd door een heftige regenbui en als kers op de taart gedonder. De stroom viel zelfs drie keer uit - wow! In Nederland schijnt juist de zon op zijn felst... we gaan op tijd naar huis, ha!



Na het avondeten pakken we alweer onze spullen in... ik ga het missen! O, nee, ik begin nu de zenuwen te voelen. Om de zoveel minuten kijk ik op de klok. Jep, ik werd panisch. 

Ik besluit wat te gaan lezen om mijn gedachtes af te leiden: 'De waarschuwer' van Karin Fossum. Een thriller! Vreselijk spannend... ik vererger alleen maar mijn zenuwen. Slim! -haha

We hoeven gelukkig niet al te lang te wachten op het vliegveld en we vertrekken zelfs 20 minuten eerder. In het vliegtuig kan ik de slaap maar niet vatten... ik ben té zenuwachtig...

Eenmaal aangekomen in Nederland wacht ik het telefoontje gespannen af in de auto(!)... Yes, geslaagd! Helemaal happy! Ik word direct vanuit het vliegveld naar school gebracht om mijn cijferlijst op te halen. Daar ontvang ik mijn vriendinnen gierend en knuffelend. Wát zijn we blij!

Na een uurtje ga ik weer naar huis. Ik ben moe en overdonderd. Ik kan het niet geloven.




Thuis aangekomen hangt de vlag uit. Felicitaties, bloemen, kaartjes, cadeautjes... ik word ontzettend verwend. In mijn hoofd doe ik een vreugdedansje en op mijn gezicht groeit er een permanente glimlach. Mijn dag kan niet meer stuk! (lees meer over mijn afstuderen in dit artikel).

Dit was alweer de laatste plog!

Wat vonden jullie van het ploggen? Zouden jullie in de toekomst meer plogs willen lezen op Moda Fortuna?

Siham


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen