REVIEW | SCHWARZKOPF BEAUTY HAIR OIL


Na het stylen, föhnen, krullen of andere handelingen waarbij er met hoge temperaturen wordt gewerkt, voelt mijn haar droog aan. Echt ontzettend droog, vooral omdat ik van mezelf al dik, krullend haar heb. Toen ik laatst bij de kapper was, was ik daarom bang dat ik weer dat doffige effect zou krijgen na het föhnen. Maar toen de kapster mijn haar tot een prachtige coupe had omgetoverd, maakte ze de look af met een haarolie. De doffigheid was nergens meer te bekennen! Mijn haar kreeg een ontzettend mooie, natuurlijke glans en de olie rook zo ontzettend lekker. 
Ik trof per toeval diezelfde olie in het Kruidvat, de Beauty Oil van Schwarzkopf en zonder ook maar een seconde na te denken, rekende ik het wondermiddeltje af.


Er zit niet veel in, slechts 50 ml, maar je hebt ook niet veel nodig. Aan twee of drie druppeltjes heb je meer dan genoeg om het haar een glans te geven. Ik raad je aan om de olie na het verwarmen van het haar te gebruiken als een soort finishing touch!


Zoals op de verpakking staat, trekt de olie inderdaad onmiddellijk in het haar en laat een prachtige glans achter. Top, want zo voelt/wordt het haar niet vettig.


De olie is goudkleurig en ruikt ontzettend lekker(!). Het flesje heeft daarbij een pompje, wat ontzettend fijn werkt.

Ideaal dus voor na het verwarmen van het haar. Het trekt daarbij snel in het haar en is daarmee niet vettig. Bovendien ruikt het lekker en geeft het een mooie glans. De Schwarzkopf Beauty Hair Oil is voor 6 euro (50 ml) te koop bij o.a. het kruidvat.

enjoy,
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten