SHOPLOG + LOOKBOOK | H&M 29-05-2014


Afgelopen donderdag heb ik een bezoekje gebracht aan de H&M in Den Haag. Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe collectie. Veel kleur, print, jurkjes etc. De collectie schreeuwt gewoon zomer en vakantie. Ik heb drie nieuwe jurkjes geshopt en een chiffon kimono. Niet veel, maar ik had die dag een afspraak staan en ik had dus letterlijk een half uurtje de tijd om te winkelen. Ik zag ontzettend veel leuke items, maar ik moest het maar 'even' met dit doen. Omdat het niet veel geshopte items zijn, vond ik het wel leuk om te laten zien hoe ik deze jurkjes en kimono zou combineren. Deze combinaties staan dus ook in deze shoplog opgenomen. 


chiffon kimono

Dit is het duurste item, chiffon kimono voor 14,95 euro van Divided. Op de foto oogt 'ie oranje, maar in werkelijkheid is het fel koraal kleurig. Ik ben dol op kimono's; ze zitten enorm lekker, zo leuk te combineren en luchtig voor de zomer. Deze kimono heeft driekwart mouwen, geen sluiting, is gemaakt van fijn chiffon materiaal en dus enigszins doorzichtig. 

 wijduitlopend jurkje

Dit jurkje voor 9,95 euro van wederom Divided, oogt op de foto katoen, maar is daarentegen gemaakt van polyester en daarom lekker stretchy en goed sluitend op het lichaam. Het materiaal is lekker koel voor de zomer. Het jurkje is aan de bovenkant getailleerd zodat je taille goed naar voren komt, aan de onderkant loopt 'ie wijd uit (zulke jurkjes zijn ideaal als je wat zwaardere benen hebt). De achterkant heeft een grote V-opening.

leopard printed jurkje

Dit tweede jurkje, wederom 9,95 euro, zit wat losser. Bij de taille zit een elastiek, tanktop-achtige achterkant en het jurkje loopt naar achter langer af. Ook dit jurkje is lekker luchtig voor de zomer, maar valt wel groter. Ik heb normaal maat M, maar deze was wel erg groot dus ik ga hem nog even omruilen naar S. 

baggy jurkje

Laatste item is ook weer een jurkje van 9,95 euro. Ook deze heeft een tanktop-achtige achterkant en loopt aan de onderkant wijder af.

Hoe zou ik deze items combineren?

lookbook


De eerste twee items heb ik eigenlijk los van elkaar gekocht, maar thuis vond ik ze eigenlijk super tof bij elkaar staan. De neonkleurige kimono zou ik dus met het grijze jurkje combineren. Samen met mijn lemonkleurige ketting van de SIX en mijn polka dots tasje van de Primark (zie deze shoplog). 


Het leopard printed jurkje zou ik combineren met mijn felroze (op de foto oogt het minder fel) colbertje van de ZARA, mijn lichtgroene ketting van de Bijou Brigitte en mijn Jane Norman tas. 


Het laatste jurkje zou ik lekker casual dragen met mijn spijkerjackje van de H&M en dreamcatcher kettinkje van de Primark. Dit jurkje valt wel heel kort, dus zou ik dragen boven een zwarte skinny jeans. 

enjoy, xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten