GASTARTIKEL | NAGELLAK STASH

Door Amber - Vandaag is iets anders dan normaal. Dit keer geen artikel van Siham, maar een gastartikel. Voordat ik losbrand over mijn nagellak stash, stel ik mij eerst even voor. Ik ben Amber en ik ben gek op alles wat met beauty te maken heeft, maar vooral met nagels en nagellak. Daarnaast vind ik het leuk om te bakken; ik ben dan ook regelmatig in de keuken te vinden om recepten uit te proberen.


Ik ken Siham sinds de tweede klas van de middelbare school. Het klikte al snel en zo werden we vriendinnen. Ondanks dat we na een paar jaar niet meer bij elkaar in de klas zaten, bleven we contact houden. Toen ik haar site ontdekte was ik razend enthousiast. Wat kan zij goed schrijven! Ik vond het een eer om gevraagd te worden voor een gastartikel. Siham weet van mijn nagellak stash af, dus het onderwerp stond al snel vast.

Tijd om eens wat dieper op mijn stash in te gaan!




Hier een foto van mijn nagellak stash. Ik ben onderhand de tel kwijt, maar de driehonderd is gepasseerd. Natuurlijk heb ik dit niet in één keer gekocht. Ik heb hier zo'n vijf jaar over gedaan. Daarnaast heb ik ook veel gekregen, bijvoorbeeld als mensen op vakantie gingen. Zo lief en leuk dat mensen zelfs op vakantie eraan denken een lakje (of vaak wel meer dan één) mee te nemen. De meest unieke lakjes heb ik op deze manier kunnen toevoegen aan mijn stash.




Maar op het moment dat je stash begint te groeien, ga je steeds nieuwe manieren bedenken om al je lakjes op te kunnen bergen. En dat wordt een steeds grotere uitdaging. De manier waarop ik mijn lakjes momenteel heb opgeborgen is net goed voor mijn stash. Meer past er eigenlijk niet meer bij.
Ten eerste heb ik een groot deel op plankjes staan. De voordelen van deze manier zijn dat je eenvoudig kunt zien welke lakjes je in huis hebt, maar daarnaast fleurt het je muur ook op. Het nadeel is dat je nagellakken snel stoffig worden, dus je zult wat tijd moeten uittrekken om de plankjes en de lakjes af te nemen. Tip: Er bestaan ook speciale nagellakrekken, maar deze zijn veel duurder dan deze plankjes. Daarbij kunnen er meer lakjes op plankjes dan in de rekken!



Maar op de plankjes past niet alles, ik kon natuurlijk heel mijn muur volhangen met plankjes, maar dat ging mij iets te ver. Ik besloot een andere oplossing te zoeken. Ik kocht drie bakken voor mijn resterende lakjes. Ik heb de lakjes op kleur gesorteerd, zodat ik snel een kleur kan vinden. Dit werkt prima.




In mijn stash zijn veel verschillende merken te vinden, zowel goedkoop als duur. Mijn favoriete nagellakmerk is OPI. De nagellak is van goede kwaliteit (mag je ook wel verwachten voor de prijs!) en blijft lang zitten.


Ondanks dat ik tegenwoordig weinig nagellak meer koop, ben ik nog steeds blij met mijn stash. Ik heb negen van de tien keer nagellak op. Sommigen zullen mij voor gek verklaren: "Wat moet je met zoveel lakjes?!", maar ik wissel graag af. Ook is het een hobby geworden, dus ik vind het gewoon kunnen.













Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en er wellicht iets aan gehad hebben. Wie weet tot de volgende keer.


Liefs,

Amber