NIEUW WEBDESIGN


De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het design van Moda Fortuna. Ik blog nu al bijna iets meer dan een jaar en begin stukje bij beetje steeds handiger te worden in het coderen. Ik was al lange tijd op zoek naar een nieuw webdesign, maar ik wist nog niet zo goed welke kant ik op wilde. 


Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om het simple but classy te houden. Een heldere witte achtergrond zodat de foto's nog beter van het scherm knallen. Gecombineerd met een simpele handwritten titelfont. Het heeft me echt een hoop tutorials gekost om (ein-de-lijk) wat bekender te worden binnen de 'webdesign-wereld'. Zowel online als offline zijn er wat dingetjes veranderd. Grote dingetjes zoals de blogtitel en kleine dingetjes zoals de gecentreerde berichtkoppen (it's all about the details, isn't it?). 


Ik heb de afgelopen dagen een hoop geleerd over coderen en... ik begin het stiekem zelfs een beetje leuk te vinden! - haha. Een jaar geleden kon ik wel huilen als ik al die rare cijfertjes, lettertjes en dergelijke zag. Ook kon ik het niet begrijpen hoe bijna alle bloggers erin slaagde om een toffe lay-out te ontwerpen en ik niet verder kwam dan... paint? - haha. Nu kan ik er gelukkig om lachen. 


Voor nu ben ik ontzettend blij met het resultaat, maar mij kennende blijf ik nog wat sleutelen aan allerlei kleine details - haha. 




Ik heb ook scoial media buttons toegevoegd. Als je hierop klikt wordt je direct gelinkt naar Moda Fortuna's Facebook-, Twitter- en Instagram-pagina. Ook kun je door op het 'plusje' rechtsonder te klikken Moda Fortuna op Bloglovin' volgen. Klik vooral op het 'volg' knopje om up-to-date te blijven wat betreft nieuwe posts op Moda Fortuna!


Liefs,

Siham

6 opmerkingen: