PRETTY LITTLE LIARS AFTERTALK #1


Ik had het al op Facebook aangekondigd... vanaf vandaag zal er elke dinsdag op Moda Fortuna een "aftertalk" van een aflevering Pretty Little Liars verschijnen. Ik ben een paar weken terug begonnen met deze waanzinnige serie en ben sindsdien helemaal hooked! PLL staat dan ook momenteel op
nummer 1, wat betreft mijn favo serie. Misschien kijk je het zelf ook, misschien word je overtuigd om het ook te gaan kijken, hihi. Genoeg gekletst, over tot P to the L to the L...PLL!!


Omdat dit het eerste artikel is, zal ik eerst even beginnen met wat algemene informatie over de serie...


Samenvatting 
De serie gaat over vier middelbare school-vriendinnen, Spencer Hastings, Hanna Marin, Aria Montgomery en Emily Fields, die samen werken wanneer een mysterieuze afperser hun geheimen dreigt bekend te maken. De mysterieuze afperser teistert de meiden onder de naam "A". Daarbij zijn de vriendinnen ook op zoek naar antwoorden wat betreft wie de dood van hun beste vriendin Alison DiLaurentis op zijn naam heeft.


Main cast
Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale, Shay Mitchell, Sasha Pieterse, Keegan Allen, Ian Harding, Laura Leighton, Tyler Blackburn, Janel Parrish, Holly Marie Combs, Chad Lowe.


Genre
Thriller en drama.


Seizoenen
Seizoen 1 (2010) - seizoen 5 (heden)
ABC Family kondigde recent aan dat er ook nog een seizoen 6 en 7 zal verschijnen.


Online kijken
De serie is te bekijken op Netflix. Elke dinsdag verschijnt er een nieuwe aflevering, mits het betreffende seizoen in Amerika loopt.


Ik heb serieus sinds de pilotaflevering elke dag één of twee afleveringen bekeken! Het is echt een ontzettend spannende serie. Als het nog niet duidelijk was... GAAT HET ALLEN ZIEN! - haha.



Season 4 Episode 4: Cat's Cradle




Allereerst wat jammer dat Aria en Ezra uit elkaar zijn... Ze waren sinds de aller-aller-allereerste aflevering al samen! Ik vind het nergens op slaan dat Ezra niet voor haar wil vechten en zorgeloos de baan op Rosewoord High heeft aangenomen.
Aan de andere kant vind ik Aria en Jake ook echt een te leuke koppel! Alleen ik vermoed dat Jake een dubbele agenda heeft en het zal me dan ook niets verbazen als hij ook bij de 'A-team' hoort!




Ella heeft eindelijk haar geluk gevonden! Ze heeft al zoveel over zich heen gehad, Zach kwam als geroepen!




Ik word gek van Melissa! Spencer is nota bene haar zusje! Wat bezielt haar... waarom vertelt ze niet gewoon de waarheid! Wat heeft zij te maken met het plot en waarom?





Vergeet Channing Tatum, vergeet Ryan Gosling... Keegan Allen is voortaan mijn held! Those eyes... melting! - haha. Echt leuk dat Toby steeds meer in beeld komt! Ik hoop dat dit zo blijft, want de stukjes met Toby en Spencer zijn altijd zo spannend! Nu ook met de zoektocht naar wat er met zijn moeder is gebeurd. Ik denk eerlijk gezegd dat zijn moeder gewoon nog leeft en dat "A" hen erin probeert te luizen.
Trouwens, ik kon het niet laten om op te zoeken in hoeverre Toby in seizoen 5 in beeld zal komen. Bad news, nog steeds zal hij een (onverdiende) recurring rol hebben (oftewel niet behorend tot de main cast). Zo stom! Ik had liever Toby een 'main' rol zien hebben dan Caleb. Maar who knows, misschien verandert het nog...




Ik vind die maskers maar eng! Ik begrijp er niets van, waarom heeft Ali deze laten maken?




Masker van Melissa.. alweer een link tussen haar en het plot... Agh ik wil weten wat ze er mee te maken heeft!




Waar is Mona? Staat ze nu echt aan de kant van de meiden of doet ze maar alsof?


Ik merk wel dat aan het begin van een nieuw seizoen de afleveringen ietwat eromheen draaien.. Minder spannend, ook. Deze aflevering vond ik dan ook een beetje tegenvallen. Ik wil gewoon weten wie A is en wat er met Alison is gebeurd, punt - haha.

Liefs,

S

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen