REVIEW | SYOSS KERATINE STYLE PERFECTION HAIRSPRAY


Vandaag vertel ik jullie wat meer over mijn favoriete hairspray, namelijk de Syoss Keratine Style Perfection Hairspray. Een tijdje terug lanceerde Syoss de nieuwe Keratine lijn: shampoo, conditioner, hairmousse en hairspray rijk aan keratine. Ik probeerde de hairspray uit en was direct om! Lees snel verder..





Ik gebruik al een tijdje haarproducten met keratine. Sommigen vinden dit soort producten onzin, maar ik merk wel degelijk verschil tussen producten met en zonder keratine. Alleen moet men wel in het achterhoofd houden dat keratine niet door het haar wordt opgenomen, want daarvoor zou het haar (de schubben) eerst opengemaakt moeten worden met een basisch product (water is dus niet voldoende). De meeste keratine bevattende producten geven - althans bij mijn haar - zachtheid en stevigheid aan de buitenkant van het haar. Als ik haarproducten met keratine gebruik, krijgt mijn haar echt zo'n mooie natural glow. Bij een hairspray vind ik dat des te belangrijker, omdat het haar algauw onnatuurlijk en vrij hard kan ogen. 




De Syoss Keratine Hairspray bevat 'haar-identieke vloeibare keratine'. Volgens Syoss zorgt deze unieke formule voor het versterken van het haar en een langdurige fixatie. Verder ook:


♥ 48h style controle met extra sterke fixatie 
♥ Versterkt het haar & zorgt voor perfecte soepelheid
♥ Plakt niet, geen restjes en makkelijk uit te borstelen
♥ Beschermt tegen vocht en UV-straling (Top!)


Met de meeste punten ben ik het helemaal mee eens. Na het sprayen heeft mijn haar inderdaad een mooie glans en voelt het zacht aan. In tegenstelling tot de meeste hairsprays die ik in het verleden heb gebruikt, blijft mijn haar na het sprayen gemakkelijk kambaar en plakken mijn haarlokken totaal niet aan elkaar. Echt fijn, dat het haar gewoon lekker bouncy blijft alsof je helemaal geen hairspray hebt gebruikt. En dit is wel nummer 4 (extra strong hold), dus dat bewijst het maar weer eens!




Je brengt de spray op droog of handdoek-drooghaar aan in kleine hoeveelheden. Voor het fixeren houd je een afstand van ongeveer 30 cm tussen het haar en de bus aan en voor het stylen van afzonderlijke haarlokken vanaf de haaraanzet sprayen en in model brengen.


Kortom, een goed product dat mijn haar langdurig in model en soepel houdt. Geen pluisjes, geen restjes, geen harde plukken. Ik kan gemakkelijk met mijn vingers door mijn haar na het sprayen en de spray... ruikt ook nog eens lekker -ha! Aanrader!



Siham

2 opmerkingen: