SHOPLOG | ETOS, V&D, ACTION 06-07-2014



Jeej, Etos had weer een geweldige actie: de victoria's secret body mists én bodylotions voor maar 9 euro per stuk! De producten zouden afgelopen vrijdag en zaterdag bij de Etos verkrijgbaar zijn... alleen kon ik precies die dagen niet winkelen. Toen ik vandaag in het winkelcentrum was en langs de Etos liep, voelde ik een steek door mijn hart... totdat.... hé zie ik daar... nee toch zeker.... ZE ZIJN D'R 
NOG! Ik holde - nee sprintte - de winkel in en greep alles wat ik pakken kon. Bij de kassa probeerde ik het plastic kaartje in de pinautomaat te stoppen zonder naar het bedrag te kijken... Hoe dan ook: ik ben blij!


In de eerste instantie wilde ik twee body mists (amber rose / endless love) kopen  - ze roken zó ontzettend lekkerrrr! - maar ik hield mezelf tegen. Ik heb onderhand 6 soorten body mists in mijn beauty-kastje staan en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. De body lotions had ik nog niet, dus die heb ik wel lekker allemaal gehaald! :)


ETOS
Er zijn 4 soorten body lotions verkrijgbaar bij de Etos: Aqua Kiss, Midnight Exotics Deep Berry, Pure Seduction en Amber Rose. Ze ruiken alle vier stuk voor stuk heerlijk. Er zit geen eentje bij waarvan ik denk 'mwaa'. Nee echt, alle vier ruiken heerlijk fleurig, fruitig en fris!





De reviews over deze bodylotions zullen zeker op Moda Fortuna verschijnen. Voor nu zet ik even heel kort onder elkaar wat de hoofdbestanddelen zijn en onder welke categorie de geur valt.


Aqua Kiss: freesia en madelief - fris
Midnight Exotics: donkerrode bessen - zacht




Amber Rose: amber en crème anglaise - bloemig
Pure Seduction: freesia en rode pruim - fruitig 




Ze geven momenteel in de Etos bij elke aankoop een mini nagellakje naar keuze cadeau. Dit is denk ik het allerkleinste lakje dat ik ooit in m'n leven heb gezien. Kijk hoe cute!


V&D
Hierna ging ik langs de V&D en wat bleek? Alle portemonnee's waren in de sale! Aangezien mijn huidige portemonnee niet meer zo in goede staat is, had ik reden genoeg om een nieuwe te kopen (toch?). Ik had uiteindelijk vijf mooie porto's in mijn mandje geworpen: een witte, donkerblauwe, knalroze, knalgele en metallic paars. Vijf belachelijk verschillende portemonnee's. Ik kon gewoon niet kiezen, maar het moest wel. Dus koos ik voor deze: donkerblauw, lichtelijk metallic met een stoer reliëfje. De portemonne kost 12 euro (oorspronkelijke prijs 24 euro).





Hij is heel basic, maar dat vind ik juist leuk. Het materiaal is stevig en er kan veel in zonder dat 'ie al te 'bol' staat. Tegenwoordig heb je veel portemonnee's waarin een telefoon, paspoort, sleutels etc. in kunnen worden opgeborgen, maar dat vind ik toch wel een beetje té. Een portemonnee moet een portemonnee blijven, want anders kan ik net zo goed één van mijn clutches gebruiken om mijn geld en pasjes in te bewaren! 


ACTION
Even snel naar de Action om cadeaupapier te kopen, dacht ik. Totdat ik deze superleuke opbergdoosjes trof. Ideaal om mijn beauty-spulletjes in te bewaren en ze kosten slechts EEN EURO! Over een koopje gesproken! Ik vind ze echt leuk! 




Ik heb gekozen voor deze roze variant met glinsterende details. 




Kijk eens! Mijn nieuwe aankoopjes direct erin opbergen! Staat direct wat leuker!




Ook leuk om cadeau te geven aan iemand!


Dit was mijn shoplog alweer!

Fijne avond,
xx




2 opmerkingen:

  1. Ontzettend jammer. Was de actie van de victoria secret body mists helemaaaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer! Maar er komt vast nog een keer zo'n victoria's secret actie bij de Etos! ;)
      xx

      Verwijderen