SHOPLOG | KRUIDVAT & HUNKEMÖLLER

Sorry lieve lezers! Ik had beloofd om de shoplog twee dagen terug online te zetten... helaas deed mijn camera het toen niet. Gelukkig heb ik nu een andere camera (geen Nikon... snik, snik). 


Afgelopen donderdag had ik ineens de neiging om lekker wat beauty-producten te kopen. Ik had er helemaal zin in! Echt een shopbui! Ik heb toen ook een aantal dingetjes gekocht voor de Bridal Shower van mijn zus, maar dat zal pas online komen nadat het heeft plaatsgevonden! ;) In deze post deel ik mijn aankoopjes met jullie! Lees snel verder!








Het eerste dingetje dat ik heb gekocht is de Garnier Intensive Body Milk in Mango. Allereerst... ik houd van beauty-producten waarin de geur van mango is verwerkt! Zo heerlijk fris en fruitig, hmmm... Daarnaast ben ik dol op body milks, omdat deze toch wat meer creamy zijn en makkelijker door de huid worden opgenomen dan een body butter of body lotion. Zonder al teveel na te denken worp ik twee flessen in mijn winkelmandje. Twee? Ja! Het Kruidvat heeft op dit moment een 1+1 actie wat betreft alle verzorgende producten van Garnier. Zeker een kijkje waard!




Next stop facial masks! Ik ben dol op gezichtsmaskers en nog meer dol op die van Dr. Van der Hoog en Freeman. Deze zijn reinigend, voedend en ook nog eens lekker betaalbaar. Gewoon te koop bij het Kruidvat in het vaste assortiment. 





Ook de gezichtsmaskers van Freeman zijn in de aanbieding. De 'normale'  varianten kosten nu 2,50 euro en de 'peeling-off' varianten 3 tot 4 euro. Ik koos dit masker met Avocado en Oatmeal, omdat bij mij (redelijk vettige huid) klei-, algen- of moddermaskers het beste resultaat geven. Heb je juist een droge huid dan raad ik maskers aan waarin honing of zuivelproducten (yoghurt, melk etc.) in zijn verwerkt.




 Ook kocht ik deze van Dr. Van der Hoog: Magical Mud. Deze kost tussen de 3 en 4 euro.





Finally!!!! Ik heb ein-de-lijk een Babylips van Maybelline gekocht! Ik kocht de hydraterende variant, maar het liefst had ik ze allemaal meegenomen. Want wat zien ze er toch super cute uit!
Ik gebruik 'em nu elke dag en hij is inderdaad erg hydraterend en ruikt ook nog eens lekker fruitig!





Nog een lipproduct... Een lipglossje van de Hunkemöller. De laatste tijd komt ik steeds vaker beauty-spulletjes bij de Hunkemöller tegen, echt leuk! Het bijzondere aan dit glossje is, dat het licht geeft bij het openen en een spiegeltje aan de zijkant heeft zitten. Bovendien ruikt 'ie ont-zet-tend lekker! - én ik ben ook nog eens helemaal weg van het kleurtje! Deze lipgloss kost momenteel in de sale 2 euro.





En dan mijn laatste aankoop. Deze leuke seventies zonnebril! Afgelopen jaar waren ronde zonnebrillen helemaal up-coming en ook ik wilde graag eentje hebben. Terwijl ik in de rij stond in de Hunkemöller werd mijn aandacht door dit pareltje getrokken. Ja, hoor, hoppaa, kassa en afrekenen die handel!
Ik vind het bruin-gevlekte motief op het montuur en de witte pootjes echt heel mooi! Ik ben er dan ook heel blij mee en het kostte me maar een 'vijfie'!


Liefs,
S


4 opmerkingen: