UPDATE #9 | KOFFIETIJD, NEW GIRL, RIJLES

Wat vliegt mijn vakantie toch snel voorbij! Gelukkig probeer ik er super veel van te genieten. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog niet heel veel dingen gedaan ofzo. Maar dat vind ik wel goed. Ik heb het afgelopen jaar (en de jaren daarvoor) my ass afgewerkt om te bereiken wat ik nu heb bereikt. Dus luieren mag...



Mijn dag begint tegenwoordig met het heerlijk 'natuurlijk' wakker worden. Of dit nu om 7 uur 's ochtends of 12 uur 's middags is, zolang ik uit mezelf wakker ben geworden, zit het goed. Vervolgens neem ik een uitgebreid ontbijt. Met uitgebreid, bedoel ik dan ook echt heel uitgebreid. Deels omdat dat met school nooit kon (lees: banaan op de fiets), deels omdat het gewoon kan ;-) Een kom vol fruit, een handje walnoten, geroosterd brood met jam en een heerlijk glas jus d'orange onder het genot van Koffietijd. Say what? Ja, ik vind het heerlijk om Koffietijd te kijken terwijl ik ontbijt. Verklaar me voor gek, maar het is zo'n cheesy 'huismoeder-programma' - no offence - en ik kan daar van genieten, haha.


Na het ontbijt start ik mijn computer op om wat te bloggen of ga ik het winkelcentrum in of doe ik iets anders leuks. Afhankelijk van wat er gepland staat die dag. Soms heb ik bijvoorbeeld werk of rijles en dan verloopt mijn dag natuurlijk anders. Alles gaat lekker slo-mo en dat vind ik heer-lijk! Was elke dag maar zo'n feest!


---
Ik kijk ook lekker veel series, omdat... nou ja... ik ben gewoon verslaafd. Netflix is mijn beste buddy geworden deze vakantie, maar ook genoeg andere sites hebben mij de afgelopen tijd voorzien van superleuke series. Zo heb ik 'New Girl' ontdekt. Deze serie werd ook in Nederland, ik geloof op Net5, uitgezonden voor een tijdje. Als het goed is zelfs afgelopen jaar of het jaar daarvoor. In ieder geval nog recent. Serieus, toen ik de eerste aflevering had gekeken en let-ter-lijk in een deuk lag, was ik meteen verkocht. Ik keek in één hap het hele eerste seizoen, vervolgde direct daarna het tweede en keek afgelopen week het derde seizoen af. HALLELUJAH! Ik houd van deze serie. Stiekem nog meer dan van Gossip Girl of The Carrie Diaries. Oh, no she did not say.... Guilty! Ik ben gewoon dol op Zoeey Deschanel, dol op Jake Johnson en... gewoon dol op de hele cast. Het is rauwe, pure comedy. Niet gemaakt, niet ingestudeerd. Het komt allemaal heel natuurlijk over en daar houd ik van. Het maakt niet uit wat mijn stemming is die dag, een aflevering van New Girl en BAM er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Als het nog niet duidelijk was: dit. is. een. aanrader. (Het vierde seizoen verschijnt vanaf a.s. september in Amerika op FOX)


--
Zoals ik al zei rijd ik zo nu en dan wat. Ik vind het echt leuk! Ik kijk er gewoon naar uit om in dat rode autootje te springen en weg te rijden! Het gaat steeds beter en ik denk steeds minder na over de hendels, knopjes en andere dingetjes. Ik ben echt blij dat ik de stap heb gezet om te beginnen met rijles, want ik heb lang zitten twijfelen. Ik vond - en vind - het onwijs duur, vooral nu ik binnenkort zal gaan beginnen met studeren. Gelukkig is het goed gekomen en heb ik wat gespaard. Ik hoop dat ik tegen de tijd dat de bruiloft van mijn zus is geweest, mijn rijbewijs binnen heb. Dan kan ik haar lekker vaak komen opzoeken in Amsterdam!


---
Alles loopt lekker en ik ben echt heel erg blij met mijn vakantie. Ik ben echt ongelooflijk aan het genieten. Ik geniet van het niks doen, van het luieren, van het staren in de verte, urenlang gedachteloos. Het gaat goed. Ik begin mentaal steeds meer ready te worden voor het nieuwe schooljaar. Veel dingen zullen veranderen, maar dat vind ik nu juist leuk. Ik zie het als een avontuur dat ik tegemoet zal gaan. Ik hoop dat de studie bij me past en dat het allemaal soepel zal gaan verlopen. Maar hé september is nog ver weg! Voor nu kruip ik nog lekker eventjes diep onder mijn deken met mijn laptop en begin ik alweer aan een derde serie deze zomer... *tromgeroffel* The one and only... Pretty Little Liars!


Geniet (zo ver het kan) van deze regenachtige dinsdagavond!

ZON KOM ALSJBLIEFT TERUG!

Ik krijg een winter feeling, terwijl de zomer net is begonnen en de herfst niet eens in de buurt is.



Siham


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen