MAX FACTOR COLOUR ELIXER LIPSTICK BEWITCHING CORAL 827


Lieve lezers, ik moet jullie wat bekennen: ik draag (bijna) nooit lippenstift. Say what? Jep, het aantal lipsticks in mijn stash zijn op één hand te tellen. Shame. On. Me. Maar! De laatste tijd is mijn interesse voor lippenstift vergroot. En *tromgeroffel* ik heb zelfs recent een nieuwe lipstick gekocht:
de Max Factor Elixer Lipstick in Bewitching Coral 827. Ik zag 'm staan in de schappen en dacht bij mezelf: waarom ook niet? En zo geschiedde...



In oktober 2011 kwam Max Factor met een geheel nieuwe lijn lipsticks en lipliners: de colour elixer collectie. Deze zeer vochtinbrengende lipsticks zouden de lippen helpen te verbeteren in slechts zeven dagen. Een verzorgende lipstick? Oe, klinkt goed!


De Colour Elixer lipsticks zijn in 10(!) verschillende kleuren verkrijgbaar:
  • 36 Pearl Maron
  • 120 Icy Rose
  • 510 English Rose
  • 685 Mulberry
  • 715 Ruby Tuesday
  • 745 Burnt Caramel
  • 755 Firefly
  • 827 Bewitching Coral (deze heb ik)
  • 833 Rosewood 
  • 894 Raisin

... en 8 verschillende kleuren lipliners:
  • 02 Pink Petal
  • 04 Pink Princess
  • 06 Mauve Moment
  • 10 Red Rush
  • 12 Red Blush
  • 14 Brown n Nude
  • 16 Brown n Bold

Vandaag review ik de 827 Bewitching Coral. 





Een mooie, chique, gouden omhulsel, perfect voor een classy merk als Max Factor.




Bovendien is de kleur van de lipstick aan de onderkant te zien. Heel handig! Eigenlijk zouden alle lipsticks dat moeten hebben.




De swatch! Een warme koraalkleur met een satijn glimmende finishing. Dus eigenlijk een beetje tussen mat en shimmery in.




Op mijn lippen! Heel mooi. Lekker creamy en veel pigment. Ik ben blij!





Ik heb helaas niet alle lipsticks van de Colour Elixer collectie, maar ik denk eerlijk gezegd dat de overige lipkleuren goed te vergelijken zijn met Bewitching Coral. Ik vind vooral de pigmentatie su-per! Intens veel kleur, zoals eigenlijk elke lipstick zou moeten hebben. Ik ben fan!


De Max Factor Colour Elixer Lipstick in Bewitching Coral 827 is te koop bij de drogisterijen voor 14,99 euro.


Liefs,
S.


2 opmerkingen: