MINI SHOPLOG | VAN HAREN & MARKT 23-08-2014


Vandaag had ik een missie: gympjes kopen. Elk jaar koop ik, vlak voordat het nieuwe schooljaar begint, een nieuw paar gympen. Ik weet niet hoe, ik weet niet waarom, maar het is bijna een soort traditie voor mij geworden. In deze shoplog show ik jullie mijn nieuwe paar gympen en een nieuw sierraad!


Laten we beginnen met paar numero uno... 




Zebraprint, all the way! Toen ik deze super leuke fake Vans zag, was ik meteen verkocht. Oh, come to mama! 




Ik wilde al een tijdje Vans kopen, maar elke keer als ik een leuk paar had gevonden, vond ik ze net iets te mannelijk, ofzo. Gelukkig vond ik dit leuke paar! Weliswaar nep, maar who cares? Ik bedoel ze lijken vreselijk veel op echte Vans, het enige (positieve) verschil is de prijs. Dit paar heeft me slechts 16 euro gekost, in plaats van 65 à 75 euro. 




De zool is dik en daardoor goed stevig. De schoenen lopen lekker comfortabel, ideaal voor lange school- of werkdagen. 




Al met al ben ik super blij met deze aankoop! De gympjes vallen lekker op, zijn ondanks de print gemakkelijk te combineren, zitten enorm lekker en lijken sprekend op echte Vans. 




Het tweede paar zijn simpele, fake All Stars (10 euro). Ik heb een heleboel (echte) All Stars (paars, zwart, grijs... noem maar op), maar die lopen allemaal door tot de enkels. Deze 'korte' All Stars vind ik net iets mooier onder een spijkerbroek staan. 




De kleur is absoluut niet zwart of grijs te noemen. Het zit er eigenlijk een beetje tussenin (op de foto oogt de kleur donkerder), een donkergrijze, vale kleur. 




Ik durf te zweren dat iedereen wel minstens één paar All Stars in huis heeft liggen. Deze gympen zijn tijdloos, zitten enorm lekker en zijn super easy te combineren. Wederom neppen, omdat ik het belachelijk - no offence - vind om voor de zoveelste keer 70 euro aan All Stars te besteden, haha. 




Het derde item dat ik heb gekocht, zijn deze oorbellen. Zoals jullie weten gaat mijn zus binnenkort trouwen en ben ik druk bezig met het zoeken naar dé perfecte outfit. De kleding heb ik al, ik moet alleen nog wat accessoires vinden. Ik heb vandaag in ieder geval deze mooie oorbellen weten te scoren. Mijn jurk is simpel zwart, dus vind ik het wel leuk om wat kleur in de sieraden, schoenen en clutch terug te laten komen. 




Ik vind ze heel erg mooi! Mooie, gekleurde steentjes die in het licht prachtig schitteren.




Ik kocht de oorbellen bij een kraampje op de markt voor 5 euro.


Dit was de mini shoplog alweer, fijn weekend!


xxx


4 opmerkingen: