NEW IN | JAREN '50 BEAUTYCASE (PRIMARK)



Peplums, petticoats en polka dots. Ik heb het over de jaren '50, die een prachtige invloed heeft gehad op mode en beauty. De fifties trends zijn ook nu overal terug te vinden, waaronder in dit beautytasje. Ik hou van vroegere trends die een comeback maken! Ik was dan ook meteen verkocht toen ik dit fifties
inspired beautytasje van Primark zag.





Het tasje is van het merk Atmosphere. Bijna alle producten van Primark zijn van dit Britse merk.




Aan de voorkant is een schattige, gestreepte strik bevestigd. Dit maakt het geheel nog nét even iets zoeter.




De voor- en zijkanten hebben een polka dots motief.




De bovenkant heeft een streepjes motief. De combinatie van beide motieven geeft een extra dimensie aan het tasje.


De beautycase heeft aan de bovenzijde een hendel. Zo kun je het tasje gemakkelijk dragen en bijvoorbeeld meenemen op reis.




Net boven het midden van de tas zit een rits.




De binnenkant is lekker groot. Er past veel in. Ik denk dat ik wel al mijn make-up-spulletjes erin kwijt zou kunnen.


De beautycase wekt bij mij meteen een jaren '50 feeling op. De polka dots, het strikje, de streepjes... het is allemaal lekker zoet en cute. Een pronkstuk op mijn beauty-kast en bovendien een praktisch tasje waarin lekker veel spulletjes kunnen worden opgeborgen (ook handig op reis!). Het tasje is voor 7 euro te koop bij Primark.


Liefs,
S.


4 opmerkingen: