NEW IN | ROOMSPRAY (ACTION)


Ze noemen het de 'Action fever': men stapt de Action binnen onder het mom 'alleen kijken' om vervolgens met tientallen hebbedingetjes de winkel uit te stappen. En dit. Dit overkomt me elke keer weer als ik de Action een bezoekje breng.


Roomspray. Wie verzint dat nou? Zes kleine flacons, elk met een andere geur, speciaal gemaakt om jouw kamer op te frissen. En dat voor een euro?! Love it.





Een typisch product van Action: handig en uniek. De vrolijk gekleurde kwastjes aan de flesjes, fleuren mijn kamer meteen op.




Het pakket bestaat uit zes flesjes in verschillende geuren en kleuren: Amber, Iris, Flower, Fresh Fruit, Lotus en Vanille. Voor elk wat wils: zowel bloemige als fruitige geurtjes.




N'1 Amber 
Oh, deze ruikt zo onwijs lekker! Ik heb eigenlijk nog nooit een geurtje met als hoofdbestanddeel amber geroken, maar wow dat ruikt waanzinnig lekker! Dit is mijn favoriet!


N'2 Iris
Dit geurtje ruikt een stuk minder lekker, vind ik. Het ruikt een beetje naar afwasmiddel.




N'3 Flower
Een vers geplukte bos bloemen! Ja, zo kan ik het beste deze geur omschrijven.


N'4 Fresh Fruit 
Oh, deze ruikt lekker zoet! Fruitig en zoet, zoals de naam al een beetje doet vermoeden.




N'5 Lotus
Wederom een geur die ik nog nooit zo in zijn puurheid heb geroken. Erg bloemig. Niet echt mijn smaak.


N'6 Vanille
Deze geur doet me een beetje denken aan vanille-geurstokjes. Warm en herfstachtig.


Alle zes de geurtjes blijven wel zeker een halve dag in mijn kamer hangen op een niet al te overheersende manier. Als het raam openstaat wat minder lang, maar wel lang genoeg om de lucht net even een wat frissere boost te geven.


De hoofdbestanddelen van de geurtjes zijn opgelost in een mengsel van water en ethanol (alcohol) met andere geurspecifieke ingrediƫnten. De flesjes mogen uitsluitend als luchtverfrisser gebruikt worden en absoluut niet als parfum. Er wordt op de verpakking namelijk een waarschuwing gegeven voor mogelijke irritatie bij gebruik op de huid!





Ik vind het idee super origineel. Echt een leuk hebbedingetje. De geurtjes ruiken - met uitzondering van Iris en Lotus (mijn smaak) - erg lekker. De roomsprays zijn ook geschikt om aan iemand cadeau te geven bijvoorbeeld. Het pakket van zes flesjes is voor nog geen euro te koop bij de Action.


Liefs,
S.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb jouw genomineerd voor de Liebster Award!
    https://happilyheart.wordpress.com/2014/08/25/tag-liebster-award-2/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuk om te zien, mijn review staat ook klaar hiervan en komt best overeen met deze.
    Vind ze erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen