NEW IN | W7 IN THE NUDE EYE COLOUR PALETTE

 

Jeej, ik heb eindelijk het W7 In The Nude palette weten te scooren! Dit palette kwam het afgelopen jaar uit als dupe van het Naked 3 palette van Urban Decay. Ik heb een hoop reviews erover gelezen en allemaal waren ze zeer positief... Maar goed eerst zien dan geloven, of niet?






Ahh wat een mooi palette!! Ik kan hier serieus uren naar kijken, haha. En wát houd ik ontzettend veel van nude kleuren qua oogschaduw. Vooral deze rosé-achtige nude tinten, echt prachtig! Natuurlijk zou ik graag het "echte" palette van UD willen aanschaffen, maar dat is hier in Nederland niet verkrijgbaar en bovendien is het ook nog eens een hoop geld. Misschien in de toekomst? Naked 4, Naked 5...




Plastic eraf halen...




Tadaraa! 12 mooie tinten: zowel licht en donker als shimmer en mat.





De bovenste foto is met flitser, de onderste zonder. Het palette bevat 3 matte en 9 shimmer tinten. Van links naar rechts: Latte - Angel - Venice - Marilyn - Copper Pot - Sunn Kissed - Alice - Bad Manners - Coffee Cup - Mud Slide - Tokyo - Fashionista.


De pigmentatie van de oogschaduws is erg goed. Als ik met een kwast over de oogschaduws wrijf, korrelt het wel een beetje. Een klein minpuntje, maar voor de rest zijn de kleuren goed gepigmenteerd en vallen ze op de huid prima op.




De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en lopen op de huid subtiel in elkaar over. De rosachtige nude tinten zijn net even wat anders dan de standaard bruine nude tinten. De kleuren zijn goed draagbaar en mooi naturel. Vooral voor de meiden met een wat blekere huidskleur is dit palette voor nude ooglooks i-de-aal. Bruine tinten kunnen namelijk net iets harder overkomen op een lichte huidskleur. De rosachtige tinten ogen op zo'n huidskleur daarentegen zachter en natuurlijker. Het palette kost 7,99 euro en is te koop bij o.a. DA en Op=Op Voordeelshop.


Liefs,
S.


2 opmerkingen: