NUDE EYELOOK


Vandaag laat ik jullie zien hoe je een Nude Eyelook kunt creëren.  De look is casual te dragen, maar zeker ook geschikt voor een feestje of een andere bijzondere gelegenheid. Als je bruine of groene ogen hebt, zullen deze nóg beter naar voren komen met deze look.

Ik heb voor deze eyelook de volgende producten gebruikt:


Slechts drie producten zijn eigenlijk nodig voor deze look: oogschaduw, mascara en eyeliner. That's it. Meer heb je eigenlijk niet nodig, omdat het W7 palette alle kleuren bevat die ik graag voor deze look wilde gebruiken. Als je niet over dit palette beschikt, kun je natuurlijk elk ander vergelijkbare kleur oogschaduw gebruiken. 





Hier zien jullie een 'before' en 'after'. Doordat ik mijn rechteroog in de hoek wat donkerder heb aangezet, lijkt dit oog een stuk groter dan het linkeroog. Daarnaast komt de donkerbruine kleur van mijn oog rechts beter naar voren dan links.





Als highlighter heb ik de kleur Latte gebruikt. Deze kleur bracht ik aan op het wenkbrauwbot en in de ooghoek. Vervolgens bracht ik op het gehele bewegende deel van mijn oog de matte kleur Copper Put. Om een soort cat-eye te creëren bracht ik in een v-vorm op de uiterste kant van mijn oog Mud Slide en daarna de donkerste kleur van het palette, Fashionista. Fashionista blendde ik verder naar beneden, net onder mijn waterlijn tot het midden van mijn oog. Vanaf het midden tot de ooghoek bracht ik opnieuw de kleur Copper Put. Als laatste bracht ik op het middelste deel van het bewegende deel van mijn oog de shimmer kleur Sun Kissed.




Daarna heb ik met de Gosh Liquid Eyeliner een 'winged eye' getekend. Tot slot, wat mascara op de wimpers met de Miss Manga Mascara van L'Oréal Paris. Deze kleurt de wimpers intens zwart en separeert ze mooi van elkaar.

Liefs,
S.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen