REVIEW | ANGELICA NAIL COLOUR


Jeej ik heb weer twee leuke lakjes gekocht van het Britse merk Angelica (o.a. verkrijgbaar bij Primark). Ik ben dol op pastelkleuren en lakjes met een confetti-achtige consistentie. Dus ik had deze leuke nagellakjes dan ook vrij snel in mijn mandje geworpen en afgerekend.






Ik heb de volgende twee kleuren gekocht: Mint Mani & Entchantment. 




Mint Mani
Dit leuke lakje is mint-kleurig. Ik ben dol op mint-kleurige nagellak. Nee, ik ben dol op alle pastel-kleurige lakjes. Subtiel en classy. Voor de nail-swatch heb ik twee laagjes lak aangebracht. 




Enchantment
Dit is mijn favoriet! Een doorzichtige lak met zilveren, glinsterende stukjes. Sinds ik dit lakje heb gekocht draag ik het regelmatig. Ik ben helemaal weg van de structuur. Echt tof! Voor deze nail-swatch heb ik één laagje aangebracht, omdat ik dat zelf mooier vind ogen. Zou je twee laagjes aanbrengen dan zijn de nagels wat meer versierd met de zilveren stukjes. 





Beide lakjes kosten 2,75 euro per stuk en zijn onder andere bij de Primark te koop. De lakjes hebben een wat dikkige consistentie, zodanig dat één laagje lak ruim-voldoende is voor een mooi resultaat. Zelf gebruik ik - of het nu O.P.I. of Essence is - het liefst twee laagjes, zodat de lak zolang mogelijk mooi blijft. 


Liefs,
S

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Bleef de nagellak lang netjes? Was ie makkelijk te verwijderen? Ben erg benieuwd of ze het waard zijn om te kopen.. (www.effierced.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! De nagellak bleef lang netjes zitten (zeker 3 tot 4 dagen) en is makkelijk te verwijderen. Ze zijn het zeker waard om te kopen. :)
      xx

      Verwijderen