REVIEW | SO ME FOAMING HANDWASH IN FRUITY SENSATION


Gisteren ben ik onwijs verwend door familie en vrienden. Ik heb onder andere van mijn lieve vriendin Amber een pakket vol beauty-producten gekregen, waaronder deze heerlijke foaming handwash. Zo'n soort product had ik nog niet in mijn beautystash, erg leuk! Vandaag lees je meer over deze heerlijke,
schuimende handzeep!


De handzeep is van het merk 'So Me' en is in twee varianten verkrijgbaar: fruity sensation (deze heb ik) en soft passion. Beiden onderscheiden zich van reguliere handzeep in het schuimen. Ik ben gek op zulke foaming zeepproducten. Lekker veel schuim, hou ik van. 




Een frisse verpakking, wat mij betreft. Stukjes fruit, een knalroze, schuimende vloeistof en een wit pompje dat ook nog eens op slot gedraaid kan worden. 




De geur is heerlijk zoet en fruitig, zoals de naam doet vermoeden. Mijn handen voelen lekker zacht aan en bovendien blijft de heerlijke, frisse geur best een tijdje hangen.




Op de bovenstaande foto zien jullie één 'pompje' handzeep zonder water. Zoals je kunt zien, komt de zeep al schuimend uit het flesje. Met het toevoegen van water, ontstaat er nóg meer schuim! Geweldig! Ik hou van foam, haha. Heel vaak koop ik dan een foaming showergel en dan schuimt het totaal niet. Gelukkig is dat bij dit product helemaal niet zo het geval. Ik ben enthousiast!


Liefs,
S.


1 opmerking: