WIE IK VOLG OP INSTAGRAM... #1


Ik ben een rasechte Instragram-addict. Ik post zo nu en dan een wijze quote, een Starbucks beker met een fout-gespelde naam, een uitzicht en ook... jawel hoor... een o-zo cliché selfie. Hashtags, ik gebruik ze alsof mijn leven ervan afhangt: hashtag "no filter", hashtag "selfie", hashtag "treat yourself", hashtag
"wisdom wednesday", hashtag "throwback thursday", hashtag "flashback friday" en zo heb ik wel voor elke dag van de week een bijbehorende hashtag. De teller staat onderhand bescheiden op 153 volgenden en daarom vond ik het wel hoogtijd om even met jullie te delen wie ik allemaal op Instagram volg.


De Kardashians voelen onderhand aan als familie, Beyoncé als mijn BFF en Channing Tatum als mijn zeer goodlooking hubby. De kiekjes van menig celebrities op mijn Instagram-startpagina doen bij mij de realiteit vervagen. Mijn fantasie heeft de vrije loop gekregen en joh ik droom nog even lekker verder. De instagram-koorts die ik sinds het aanmaken van mijn profiel heb opgelopen, neem ik nu maar even voor lief.


Ik heb een lijstje gemaakt van de leukste celebrities/bloggers die ik volg. Zie het als inspiratie en wie weet tref je hiertussen een leuke Instagrammer om te volgen. Ik denk dat dit artikel een vervolg zal krijgen, aangezien ik echt een heleboel leuke mensen volg en anders dit artikel te lang zou worden (oeps!).


  •  Adam Gallagher (@iamgalla)
Adam is een hele bekende Amerikaanse male fashion blogger. Op zijn Instagram voorziet Adam ons van vele outfit- en travel-foto's. Dit is eigenlijk de enige mannelijke blogger die ik volg. Ik vind zijn outfits spot on en zijn foto's van de verschillende plaatsen die hij heeft bezocht, zijn ook echt prachtig en inspirerend. Om jullie een beetje een idee te geven...









Do I need to say more?  ...



  • The Kardashian Family (@kimkardashian - @khloekardashian - @kourtneykardashian - @kyliejenner - @kendalljenner - @letthelordbewithyou (Lord Disick))

De Kardashians sisters zien er altijd fab uit, zowel qua kleding als qua make-up. De selfies op dure jachten, de glam en de eventslooks à la Kardashian zijn natuurlijk onmisbaar op Instagram.




Bruiloft Kim Kardashian-West & Kanye West




Khloe Kardashian (mijn favoriete Kardashian!). Love haar ooglook op deze foto.




Ook Kendall Jenner ziet er prachtig uit: winged eyeliner en nude lips... the perfect combination!


  • Pretty Little Liars Cast (o.a. @keeone - @julianmorris - @ianmharding - @codychristian - @tylerblackburn - @itsashbenzo - @sleepinthegardn - @shaym - @lucyhale)
Het zal jullie natuurlijk niets verbazen dat ik de Pretty Little Liars cast volg, haha. Ik ben dol op deze serie, echt niet normaal. Mijn favoriete PLL-instagrammer is Keegan Allen (@keeone). Niet alleen omdat hij hannnnnndsome is (those eyes!), maar ook omdat hij hele mooie foto's maakt. Hij is zelf dol op fotografie en maakt ook professioneel foto's. Ook Shay Mitchell (@shaym) is leuk om te volgen op Instagram. Zij heeft onlangs haar lifestyle blog gelanceerd (Amor & Vita) en post regelmatig op IG OOTD-foto's, fotoshoots en dergelijke. 




Ian & Lucy




#Buttahbenzo !




Keegan & Shay





KEEGAN. ALLEN. OH. MY.


  • Blogger Julie Sarinana (@sincerelyjules)

Verder volg ik ook fashionblogger Julie Sarinana uit Amerika. Julie post naast outfit-foto's, ook prachtige foto's van verschillende plaatsen op haar Instagram. Bij het zien van haar foto's heb je gewoon spontaan zin om je koffer in te pakken en de eerste-de-beste vlucht naar DaarWaarDeZonVolopSchijnt te pakken.










Dit was een kleine greep uit de grote groep celebrities/bloggers die ik op IG volg. Om dit artikel maar niet al te lang te maken, zal er binnenkort een deel 2 online komen.


Over Instagram gesproken... volg Moda Fortuna ook op Instagram @modafortuna (link)


Welke bloggers/celebrities volg jij op Instagram?


Liefs,
S.

Bron afbeeldingen m.u.v. afbeelding 1: Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen